Op dit blog laat ik scrapbooklayouts zien die ik maakte als design-team-lid voor Dutch Dares, voor het tijdschrift Scrapbookmagazine en een hobbywinkel. Sinds 2010 ontwerp ik deze digitaal.
Ook vind je hier persoonlijke huis-tuin-keuken blogposts, links naar reisblogs en ons team Piece of Cake blog.
Ben je op zoek naar mijn online onderneming met betrekking tot handmatig schrijven binnen het gezin om kinderen te leren hun gedachten goed onder woorden te laten brengen?
Dan verwijs ik je graag naar moniquehelfrich.nl

woensdag 15 april 2015

2015 April Dare & Schets

Digitaal scrapbooking maakt me zo nu en dan wel wat lui. Zo wilde ik voor de LENTE DARE graag één grote foto gebruiken. Met nog wat elementen erop en een titel was ik snel klaar.

Voor de schets van Vivian gebruikte ik een foto van een kunstwerk van Peter Anton. Ik zag dit op de Tefaf in Maastricht waar ik met Haggith was. Het kunstwerk is ongeveer 1 meter bij 1.80 meter en de bonbons zien er levensecht uit. Deze formaten zouden in het echt een killer aan calorieën zijn ;)


Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...