Op dit blog laat ik scrapbooklayouts zien die ik maakte als design-team-lid voor Dutch Dares, voor het tijdschrift Scrapbookmagazine en een hobbywinkel. Sinds 2010 ontwerp ik deze digitaal.
Ook vind je hier persoonlijke huis-tuin-keuken blogposts, links naar reisblogs en ons team Piece of Cake blog.
Ben je op zoek naar mijn online onderneming met betrekking tot handmatig schrijven binnen het gezin om kinderen te leren hun gedachten goed onder woorden te laten brengen?
Dan verwijs ik je graag naar moniquehelfrich.nl

dinsdag 30 januari 2007

Gedachten ...../ Thoughts.....

Dit is weer eens een dag met gemengde gevoelens. Een dag waarop we allemaal ons ding doen; een dag misschien met leuke dingen of juist een dag met extreem haasten... En dat terwijl voor anderen de tijd stilstaat of zelfs het leven stilstaat. Een dag waarbij ik stilsta bij het overlijden van alweer een jonge ouder van school; een vader van 37 jaar - de zoon van een leraren echtpaar op school...

Het laat me deze ochtend niet los en daarom een berichtje dat ik opdraag als troost aan iedereen die een dierbare is verloren en als kracht aan een ieder die zelf ernstig ziek is..

A day with mixed feelings. For most of us this is a day like everyday; maybe a day with fun activities or a day in tearing hurry... For some people this could be a day where time stops and even life had stopped. This is a day I dwell on the loss of another young parent in school; a father, 37yrs - the son of a teaching couple in school...

This morning that thought haunts me and therefore a message for consolation to all of you who lost a beloved one and for strength to those who are severely ill...

2 opmerkingen:

Christiane zei

i tried to write yesterday but blogger didn't let me :(

it's good to remember that life is so fragile!! wish you strength!!

Anoniem zei

Tja helaas gebeurt het te vaak en te veel. Het verlies van een dierbare is echt verschrikkelijk. het leven staat meteen op z'n kop.
het is goed om er af en toe bij stil te staan dat je nu moet genieten van het leven!!!
gr ilse

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...