Op dit blog laat ik scrapbooklayouts zien die ik maakte als design-team-lid voor Dutch Dares, voor het tijdschrift Scrapbookmagazine en een hobbywinkel. Sinds 2010 ontwerp ik deze digitaal.
Ook vind je hier persoonlijke huis-tuin-keuken blogposts, links naar reisblogs en ons team Piece of Cake blog.
Ben je op zoek naar mijn online onderneming met betrekking tot handmatig schrijven binnen het gezin om kinderen te leren hun gedachten goed onder woorden te laten brengen?
Dan verwijs ik je graag naar moniquehelfrich.nl

woensdag 21 maart 2007

Oranje


De familie Avenier in 1955 en 1970

Gisteren zijn we naar de toneelvoorstelling ‘De familie Avenier” geweest , gespeeld door ’t Toneel Speelt en geschreven door Maria Goos. Geweldige acteurs en een boeiend verhaal met ook veel komische noten. Ik wilde hier heel graag naar toe maar het was overal uitverkocht. Erik heeft gisteravond toch nog gebeld naar het theater en gelukkig waren er nog 2 plaatsen vrijgekomen! Het was wel even haasten om binnen een uur oppas te regelen, te koken, te eten en ons om te kleden maar het was deze geweldige voorstelling meer dan waard!
Vanmorgen de laatste hand gelegd aan de Dutch Dare #9. De uitdaging was om de kleuren van de Nederlandse vlag te scrappen waarbij ook wel wat oranje gebruikt mocht worden. Tsja… bij mij werd dat wat meer oranje en wat minder rood… oeps!.... maar nu schijnt de Ned. Vlag vroeger oranje-wit-blauw te zijn geweest…. LOL! Zo zien jullie Erik eens van een andere kant…. hahahaha
De Dutch Dare #10 werd vandaag ook aangekondigd; laat zien waarom jij trots bent om een Nederlander te zijn met gebruik van minimaal 3 verschillende technieken en 3 verschillende merken papier… ideeën genoeg en wat is dit toch een leuke hobby!

?????!!!!!Even een antwoord op de vraag waarmee ik de transparant heb bevestigd: dit heb ik met een paar kleine druppeltjes paperglaze gedaan. Ik kwam er achter dat als je de transparant toch in een page protector doet (wat eigenlijk zonde is) je het geheel niet op elkaar hoeft te plakken.

Yesterday evening we went to a theatre to see a great play “De familie Avenier”. Great actors and fascinating story with enough comic accents.
This morning I finished my take on Dutch Dare #9 by using the colors of the Dutch flag. I used a lot of orange i.o. the red part… Now you meet Erik in an other way …. LOL!
Today Dutch Dare #10 was announced: show why you are so proud to be [fill in your nationality here] by using a minimum of 3 different techniques and a minimum of 3 different brands of scrapbookpaper.I feel a lot of ideas sparkling around… what a fun hobby scrapbooking is!

1 opmerking:

Anoniem zei

Ehhh, deze kant van jou heb ik ook nog niet eerder gezien!
En vwb Erik, zo'n ontzettende shock is dit nou ook weer niet. Er schijnen meer mannen zich regelmatig te verkleden, in o.a. dameskleding. Haha.
En dan heb ik het NIET over mijn mannetje hoor! Laat dat even duidelijk zijn, haha.
Leuke l/o trouwens!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...