Op dit blog laat ik scrapbooklayouts zien die ik maakte als design-team-lid voor Dutch Dares, voor het tijdschrift Scrapbookmagazine en een hobbywinkel. Sinds 2010 ontwerp ik deze digitaal.
Ook vind je hier persoonlijke huis-tuin-keuken blogposts, links naar reisblogs en ons team Piece of Cake blog.
Ben je op zoek naar mijn online onderneming met betrekking tot handmatig schrijven binnen het gezin om kinderen te leren hun gedachten goed onder woorden te laten brengen?
Dan verwijs ik je graag naar moniquehelfrich.nl

dinsdag 10 april 2007

Let's party!

Paaszondag was lekker relaxed voor mij! 's Morgens vertrokken de mannen al vroeg vanwege een voetbaltoernooi en ik zou hen later die dag ontmoeten om te schilderen in het nieuwe huis van Yvonne (mijn zus) en Rob. Maar..... ze gaven me een vrije dag!!! Om eerlijk te zijn was ik wel blij dat ik niet 1 1/2 uur naar hun huis hoefde te fietsen... Het had me ook al uren gekost om 1 bepaalde foto te zoeken dus ik besloot alle foto's te sorteren van het pre-digitale-tijdperk! Ik ben behoorlijk opgeschoten maar nog lang niet klaar.... en mensen, wat heb ik nog veel in te plakken!!! En wat was ik blij toen Ivo gelijk die foto vond die ik al die tijd had gezocht!
Paasmaandag liepen we rond het meer en het was grappig om daar eerst Bart (mijn zwager) en
zijn Monique tegen te komen en even later mijn schoonouders! Later die middag vierden we namelijk het 45 jarig huwelijksfeest van mijn schoonouders in de Stamboom. Zalig gegeten en leuk om te kletsen en te genieten van de jong (bijna) volwassenen te kletsen terwijl de jongsten van de familie zich vermaakten in de Holle Bolle Boom!


I had a very take-it-easy-Easter-Sunday! Early in the morning the guys left the building because of a soccer tournament and I was supposed to meet them later that day to paint at the new house of Yvonne (Sis) and Rob. But... they gave me that day off! To be honest I was glad I didn't need to travel by bike for about 1 1/2 hours.... It already took me some hours by looking for one particular photo so I decided to sort out all the pre-digi-pictures! Well I made good progress but am not finished yet.... and boy oh boy... do I have a lot to scrapbook!!!
That evening I was so happy when Ivo found that picture I was looking for!

Easter Monday we went for a walk around the lake and it was fun to meet first Bart (BIL) and his Monique and some minutes later my parents-in-law! That afternoon we celebrated the 45th wedding anniversary of my parents-in-law in De Stamboom. Having a great diner and having fun and enjoying the young (almost) grown-ups in the family while the younger family member were playing in the Holle Bolle Boom.

1 opmerking:

Anoniem zei

Alsnog gefeliciteerd.
En nu op naar jouw 45-jarig jubileum! Haha, dat duurt nog wel even, maar wel een goed streven, toch...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...