Op dit blog laat ik scrapbooklayouts zien die ik maakte als design-team-lid voor Dutch Dares, voor het tijdschrift Scrapbookmagazine en een hobbywinkel. Sinds 2010 ontwerp ik deze digitaal.
Ook vind je hier persoonlijke huis-tuin-keuken blogposts, links naar reisblogs en ons team Piece of Cake blog.
Ben je op zoek naar mijn online onderneming met betrekking tot handmatig schrijven binnen het gezin om kinderen te leren hun gedachten goed onder woorden te laten brengen?
Dan verwijs ik je graag naar moniquehelfrich.nl

zondag 1 april 2007

Rain effect

Transparancies...

In de Creating Keepsakes stond een hele tijd geleden een oproep om layouts in te sturen die een regen effect weergeven. Voor het eerst durfde ik het aan om op deze oproep in te gaan en ik stuurde deze twee layouts in. Helaas hoorde ik hier niks meer van. Gisteren kwam het april nummer en ik zag de regen-inzendingen die wél zijn gebruikt; leuk om te zien dat een soortgelijke techniek als van mijn "Acid rain & new life" is geplaatst, namelijk het gebruiken van transparanten waar regenfoto's op zijn geprint!
Page pebbles...
Some months ago I saw the Creating Keepsakes call for layouts expressing rain effects. I submitted (for the very first time) these layouts but never heard anything from CK. Yesterday I got the CK april and when I saw the rain effect layouts it was fun to notice that one of them had the same technique as my "Acid rain & new life"; printed rain photo's on transparancies and used as a lay-over!

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...