Op dit blog laat ik scrapbooklayouts zien die ik maakte als design-team-lid voor Dutch Dares, voor het tijdschrift Scrapbookmagazine en een hobbywinkel. Sinds 2010 ontwerp ik deze digitaal.
Ook vind je hier persoonlijke huis-tuin-keuken blogposts, links naar reisblogs en ons team Piece of Cake blog.
Ben je op zoek naar mijn online onderneming met betrekking tot handmatig schrijven binnen het gezin om kinderen te leren hun gedachten goed onder woorden te laten brengen?
Dan verwijs ik je graag naar moniquehelfrich.nl

maandag 28 mei 2007

Blog-Reorganizing!

Sorry voor iedereen die mij in bloglines heeft staan... De kans is groot dat daar in aangegeven wordt dat ik heel veel nieuwe berichten heb! Het tegendeel is waar: ik ben de komende uren mijn berichten allemaal aan het label-en maar moet elk bericht opnieuw publiceren om de gegevens op te slaan.

Een goedmakertje: mijn layout voor Finding You week 6 . beetje donker
Sorry for everyone who is reading me out of bloglines.... Big chance you're expecting many new blogposts from me! On the contrary: next couple of hours I'm labeling my messages but have to publicate them again to save data.

2 opmerkingen:

Ingrid zei

Leuke LO. En succes met de reorganisatie van je blog.

Anoniem zei

Hai monique, wat goed echt te gek dat je bent gekozen als dt member van scrap-club gefeliciteerd meid!!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...