Op dit blog laat ik scrapbooklayouts zien die ik maakte als design-team-lid voor Dutch Dares, voor het tijdschrift Scrapbookmagazine en een hobbywinkel. Sinds 2010 ontwerp ik deze digitaal.
Ook vind je hier persoonlijke huis-tuin-keuken blogposts, links naar reisblogs en ons team Piece of Cake blog.
Ben je op zoek naar mijn online onderneming met betrekking tot handmatig schrijven binnen het gezin om kinderen te leren hun gedachten goed onder woorden te laten brengen?
Dan verwijs ik je graag naar moniquehelfrich.nl

donderdag 24 mei 2007

Happinez

Erik en ik zijn al een hele tijd fan van het tijdschrift HAPPINEZ. Niet alleen de artikelen maar ook de hele opmaak ervan is mooi en geeft inspiratie. Ik werd ook weer gegrepen door de foto's over de tentoonstelling 'Ashes and Snow' die in een 'nomadisch museum' over de wereld trekt. Helaas alleen nog te zien in Tokio...
Citaat: "Niets aan deze foto's is gemanupileerd. Ze zijn het resultaat van eindeloos geduld dat leidde tot een eenheid, zoals die vanzelfsprekend moet zijn geweest tussen mens en dier."
Op de website zijn mee foto's te zien.

I love the HAPPINEZ magazine. Articles and layouts are beautiful and inspiring. I was caught by the photo's of the 'Ashes and Snow' exhibition that travels as a nomadic museum all over the
world. Still only to be seen in Tokio...
Quote: "Nothing has been manipulated. They are the result of endless patience that leaded up to unity, that must have been self-evident between human being and animal.
More pictures are shown on the website.

1 opmerking:

Ingrid zei

Wow! Beautiful pictures. I have seen the magazine, but never bought or read it. Have a nice day!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...