Op dit blog laat ik scrapbooklayouts zien die ik maakte als design-team-lid voor Dutch Dares, voor het tijdschrift Scrapbookmagazine en een hobbywinkel. Sinds 2010 ontwerp ik deze digitaal.
Ook vind je hier persoonlijke huis-tuin-keuken blogposts, links naar reisblogs en ons team Piece of Cake blog.
Ben je op zoek naar mijn online onderneming met betrekking tot handmatig schrijven binnen het gezin om kinderen te leren hun gedachten goed onder woorden te laten brengen?
Dan verwijs ik je graag naar moniquehelfrich.nl

woensdag 20 juni 2007

July Kit

Nieuwsgierig naar wat de DT-leden hebben gemaakt van de Juli Kit?
Neem vandaag dan een kijkje in de Scrap-Club Gallery en zie hoe iedereen haar eigen draai heeft gegeven aan het papier Rugged van Paper Salon, de vele chipboard klokken (ik heb er 3 nog niet eens gebruikt!) en alle andere leuke embellishments!


Alles is weer opgeruimd; ik zie weer het wit van mijn bureau!
Tijd om weer wat nieuws aan te pakken!

Curious to know what all the DT-members did with the Kit of July?
Take a look at Scrap-Club Gallery and see how everone gave her own twist to the pp Rugged of Paper Salon, the many chipboard clocks (didn't use them all yet) and all other great embellishments!

Clean desk-at least I see some more white ;) ! Time to start something new!

7 opmerkingen:

Ingrid zei

You made some great projects, Monique. Great job!!

Petra zei

Ha,ha same story over here! I can see the color of my table again too.
I really love your work with this kit. Awesome job Monique!!

Janine Langer zei

Ah, I wish my desk would look like this, it's a shame. :)
Love your kit work, awesome!

M@risk@ zei

Beautiful layouts in the gallery. Your action man mini-album is great!

Nicole Hinrichs zei

Hi Monique,
Bedankt voor je leuke reactie op mijn blog en over Astrid's en mijn tekeningen, wij vonden die hema kaarten ook super en de kaart stond leuk op je LO. ik ga nu eens verder neuzen op je blog.
Gr Nicole Hinrichs

Lilian Schneider zei

I have to do my scraproom too, but mine needs a complete make-over, since I have not enough room anymore to put my stuff :-).

Anoniem zei

Ja, nu zie ik de potjes staan! Nooit geraden dat dat dus verf was. En ik zie nu ook je leuke stempels (helemaal links en naast de potjes).
Na gisteren zal je tafel wel weer wat voller staan, haha.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...