Op dit blog laat ik scrapbooklayouts zien die ik maakte als design-team-lid voor Dutch Dares, voor het tijdschrift Scrapbookmagazine en een hobbywinkel. Sinds 2010 ontwerp ik deze digitaal.
Ook vind je hier persoonlijke huis-tuin-keuken blogposts, links naar reisblogs en ons team Piece of Cake blog.
Ben je op zoek naar mijn online onderneming met betrekking tot handmatig schrijven binnen het gezin om kinderen te leren hun gedachten goed onder woorden te laten brengen?
Dan verwijs ik je graag naar moniquehelfrich.nl

maandag 10 september 2007

Check out my Slide Show!

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Super monique! Gefeliciteerd met de opbrengst van de taart verkoop. Je kraam zag er prachtig uit. Nu nog een 'stukje' lopen voor dit prachtige doel. Geweldig zoals je dit aanpakt!!!
Ook wil ik je bedanken voor de gezellig dag die we met jullie hebben gehad. We verheugen ons op het weerzien in december.

Groetjes van Wilma

*~SCRAP-GEK~* zei

leuke foto's joh! zo te zien was het een super gezellige en geslaagde dag! groetjes marije.

Ingrid zei

Wat een geweldige impressie van een mooie en succesvolle dag. Echt super!!

Petra zei

Geweldig Monique, je kunt trots op jezelf zijn!!!

Emine_Pala_Art_22 zei

WOW im soooooo proud of you and the other girls for doing this... You ROCK girls

xoxo
Emine

Je@net zei

Oo, wat leuk om zo mee te kunnen genieten!!

Anoniem zei

Congratulations on your succes Monique!! You did such a great job!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...