Op dit blog laat ik scrapbooklayouts zien die ik maakte als design-team-lid voor Dutch Dares, voor het tijdschrift Scrapbookmagazine en een hobbywinkel. Sinds 2010 ontwerp ik deze digitaal.
Ook vind je hier persoonlijke huis-tuin-keuken blogposts, links naar reisblogs en ons team Piece of Cake blog.
Ben je op zoek naar mijn online onderneming met betrekking tot handmatig schrijven binnen het gezin om kinderen te leren hun gedachten goed onder woorden te laten brengen?
Dan verwijs ik je graag naar moniquehelfrich.nl

woensdag 5 september 2007

How sweet this is....

Deze drukke week begon met een gezellige dag samen met onze leuke, gezellige, vrolijke, lieve vakantievrienden Paul, Wilma en Jochem! We vierden 15 jaar vriendschap met een lekker etentje in Bergen! Het was weer een topdag!

Deze hele week staat in het teken van de evenementen aanstaande vrijdag. We zijn niet alleen druk in touw omdat we in de organisatie zitten van de buurtBBQ van vrijdagavond maar mijn taartenactie levert veel meer drukte dan ik had verwacht....
Ik heb een oproep gedaan om nog meer creatieve ideeën te krijgen voor op/om de kraam en daar kwamen enthousiaste reacties op!



Een daarvan was het verkopen van scrapkaarten en gelijk boden allerlei scrappers aan kaarten op deze korte termijn kaarten op te sturen: zo geweldig lief!!!! Op Ingrid's blog kun je zien welke kaarten zij speciaal hiervoor gemaakt heeft... Helemaal super! We doen het voor A Sister's Hope maar jullie hebben als scrapsisters mij al heel veel hoop gegeven hoor! Vandaag ben ik met mijn hoofdsponsor naar de Sligro geweest om inkopen te doen voor het hele gebeuren; bordjes, vorkjes, koffie, thee, limo, etc.... De laatste hand leg ik nu aan de t-shirts met logo-opdruk, kleerhangertjes, canvasjes en m'n fimohangertjes 'piece of cake'. Het geeft zo'n kick dat iedereen zo lief reageert en behulpzaam is. Zo kreeg ik gisteren van elke winkelier in ons dorp een cadeaubon om voor de originaliteitsprijzen te gebruiken... het loont dus dubbel de moeite om een taart in te brengen!!!

wordt vervolgd....



Sorry.... another post about my cake-event. People are soooooooooooo sweet and willing to help! That's so motivating ....
A lot of scrappers send me cards to sell on my booth for a cause... Ingrid made me some cards as you can read on her blog.

Love all my sweet scrapsisters who gave me already lots of hope!!!
I hope that visitors not only will sell cake, t-shirts, canvas and cards but also will get interested in scrapbooking..... When everyone starts scrapbooking, the world would be a lot nicer!!!

to be continued....

6 opmerkingen:

Ingrid zei

I really like your initiative, Monique. It is so important to raise money for research. I enjoyed making the cards for you, and am glad I can contribute a little. I hope you will raise LOTS of money. Good luck on Friday!!

Ingrid
xox

Ice-Angel zei

Je bent echt good bezig Monique!!
Een voorbeeld voor velen ;-)
X T@M

Birgit zei

Hee Monique! Ik heb een heel stuk terug moeten lezen om te begrijpen waar je het over hebt met die taarten maar ik vind het een super initiatief. Dat verdient het een succes te worden! Als ik in de buurt woonde kwam ik een stukje taart halen! Heel veel succes én plezier morgen!! Groetjes, Birgit
P.s. geweldige LO's heb je voor SC gemaakt!!

*~SCRAP-GEK~* zei

ik hoor het al druk druk druk! ik vind het echt super goed dat je dit doet! heel veel succes ermee! groetjes marije.

Christiane zei

so sorry, monique!! but i haven't enough time at the moment!! but you're in my thoughts!! hope this helps a little bit!!
hugs!!

Anoniem zei

Wat een leuke weblog, Monique! Wordt het bericht van gisteravond straks wel een heel klein artikeltje? Teveel eer hoor, jouw initiatief verdient alle credits! We lopen straks in gedachten met je mee, houden je in gedachten 's nachts warm en nemen in gedachten de blaren van je over.
Liefs van
Nicolien

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...