Op dit blog laat ik scrapbooklayouts zien die ik maakte als design-team-lid voor Dutch Dares, voor het tijdschrift Scrapbookmagazine en een hobbywinkel. Sinds 2010 ontwerp ik deze digitaal.
Ook vind je hier persoonlijke huis-tuin-keuken blogposts, links naar reisblogs en ons team Piece of Cake blog.
Ben je op zoek naar mijn online onderneming met betrekking tot handmatig schrijven binnen het gezin om kinderen te leren hun gedachten goed onder woorden te laten brengen?
Dan verwijs ik je graag naar moniquehelfrich.nl

vrijdag 1 januari 2010

Oliebol

Nieuwjaarsdag voel ik me altijd een oliebol.
Een oliebol omdat ik er weer veel meer heb gegeten dan ik zou moeten doen waardoor ik het vandaag letterlijk en figuurlijk weer moet bezuren.
En ik ben toch echt wel een oliebol als je bedenkt dat ik voor 2010 nog steeds dezelfde goede voornemens heb als voor 2008 en 2009...



Maar... nieuw jaar = nieuwe kansen dus ik ga er weer voor!

Het oude jaar is hier goed uitgeleide gedaan. In onze straat en wijde omtrek is geen kwade geest meer te vinden want de jongens hebben van 10.00 tot 02.00 buiten hun vuurwerk verknald met uitzondering van wat avonduren waarin we ze met moeite (spelletjes, oliebollen, tv) binnen konden houden tot de Jaarwisseling. Mij is altijd wijs gemaakt dat vuurwerk duur is maar weet je dat een doos van 200 rotjes maar 98 cent kost??? Belachelijk toch!?

"Elk nadeel heb z'n voordeel" en zo heb ik op Oudejaarsmiddag nog lekker gescrapt en ook vanmorgen (toen mijn mannen het vuurwerkpuin weer opruimden). Dat scrappen had een doel en als je wilt weten waar deze sneak toe leidt, neem dan even een kijkje op de Scrap-Club site om mijn "DT Tips & Techniques post" te lezen.


Lieve mensen, ik hoop dat jullie een gezellige jaarwisseling hadden en ik wens jullie een fantastisch jaar in goede gezondheid met heel veel leuke verrassingen!!!

1 opmerking:

D@nielle zei

oh nou ben ik wel benieuwd naar die voornemens hoor ! Maarreh ook ik heb dat hoor, de afgelopen 2 weken veelste veel suiker en andere dingen dus vanaf vandaag ga ik weer afkicken. lekker dat je hebt kunnen scrappen, ik ben hier tot perfectie aan het lanterfanteren ....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...