Op dit blog laat ik scrapbooklayouts zien die ik maakte als design-team-lid voor Dutch Dares, voor het tijdschrift Scrapbookmagazine en een hobbywinkel. Sinds 2010 ontwerp ik deze digitaal.
Ook vind je hier persoonlijke huis-tuin-keuken blogposts, links naar reisblogs en ons team Piece of Cake blog.
Ben je op zoek naar mijn online onderneming met betrekking tot handmatig schrijven binnen het gezin om kinderen te leren hun gedachten goed onder woorden te laten brengen?
Dan verwijs ik je graag naar moniquehelfrich.nl

woensdag 5 december 2012

Verrassing!

Materialen van cursus Digi in Deeper @Jessica Sprague. Bomen van internet.
Met trots kan ik melden dat ik nu deel uitmaak van het Design Team van de superleuke Dutch Dares!
Wat een eer en wat lekker om doelgericht weer layouts te maken in een heel leuk team. Ik moest er eerlijk gezegd wel weer even inkomen en met een bureau vol suprises, inpakpapier, etc. koos ik voor gemak: digitaal scrappen. De meeste kennis daartoe heb ik opgedaan bij Jessica Sprague en deze layout is gebaseerd op één van haar lessen (Digi in Deeper; les 6).
Het thema van Dutch Dare #97 is Favoriet Sinterklaassnoepgoed. Mijn favoriet is witte borstplaat al vind ik chocoladeletters, marsepein, pepernoten en gevuld speculaas ook erg lekker in deze tijd. Oppassen dus om geen overdosis suiker binnen te krijgen...

Iedereen een hele leuke pakjesavond gewenst en vergeet niet een kijkje te nemen bij de Dutch Dares.
Scrap mee en maak kans gastdesigner te worden en/of een RAK te winnen.

1 opmerking:

Thamar, zei

hoi hoi

gefeliciteerd leuk hoor dat wil iedereen toch. geniet er maar lekker van.
gr Thamar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...