Op dit blog laat ik scrapbooklayouts zien die ik maakte als design-team-lid voor Dutch Dares, voor het tijdschrift Scrapbookmagazine en een hobbywinkel. Sinds 2010 ontwerp ik deze digitaal.
Ook vind je hier persoonlijke huis-tuin-keuken blogposts, links naar reisblogs en ons team Piece of Cake blog.
Ben je op zoek naar mijn online onderneming met betrekking tot handmatig schrijven binnen het gezin om kinderen te leren hun gedachten goed onder woorden te laten brengen?
Dan verwijs ik je graag naar moniquehelfrich.nl

woensdag 6 mei 2015

2015 Mei Dare: Ontspannen

Deze maand heb ik de eer om een Dare te verzorgen. Ik koos voor ONTSPANNEN en natuurlijk kan dit in de breedste zin worden toegepast.
Zelf vind ik het fijn om door middel van inspanning te ontspannen. Sinds een paar jaar kan ik door een knieblessure niet meer zo intensief sporten als ik zou willen. Eerst moest ik stoppen met hardlopen en al snel daarna ook met Zumba. Poweryoga bleek ook een te grote belasting voor mijn knie dus nu doe ik alleen nog de 5Tibetanen zodra ik opsta en ik probeer elke dag minimaal 5 km in hoog tempo te wandelen. Dit voorjaar ben ik een nieuwe traditie gestart. Ik werd het vlakke terrein wat zat en verschoof mijn rondje steeds meer richting de duinen. In de duinen van Egmond voel ik mij helemaal thuis en ontspan er zelfs ook tijdens flinke duinbeklimmingen. De layout zal ik maar als screensaver gebruiken om me te helpen herinneren de tijd te nemen voor een duinwandeling.

Klik op deze link om de blogpost te lezen en de uitwerkingen te zien van de andere leden uit ons design-team. Hier kun je ook lezen hoe je mee kunt doen en wat de prijzen zijn.

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...