Op dit blog laat ik scrapbooklayouts zien die ik maakte als design-team-lid voor Dutch Dares, voor het tijdschrift Scrapbookmagazine en een hobbywinkel. Sinds 2010 ontwerp ik deze digitaal.
Ook vind je hier persoonlijke huis-tuin-keuken blogposts, links naar reisblogs en ons team Piece of Cake blog.
Ben je op zoek naar mijn online onderneming met betrekking tot handmatig schrijven binnen het gezin om kinderen te leren hun gedachten goed onder woorden te laten brengen?
Dan verwijs ik je graag naar moniquehelfrich.nl

woensdag 3 juni 2015

2015 Juni Dare ~ Hollandse Luchten

Wat een geweldige Dare van Petra: Hollandse Luchten!
Ik bleef de afgelopen maand foto's van de prachtige luchten maken en het was moeilijk een keuze te maken. Na lang wikken en wegen koos ik deze foto. Dit mooie plaatje zag ik toen we op visite gingen in Wognum. We hadden de auto al geparkeerd en al aangebeld dus het leek me nogal vreemd om weer terug te lopen voor een foto. Het liet Erik echter niet los dus toen we al binnen waren, is mijn lieve schat toch nog even heen en weer gerend om met zijn telefoon deze foto te maken. Hoe Hollands wil je het hebben?
Na de keuze voor een foto is de keuzestress nog niet over. Welke achtergrond, welke titel, wel/geen journaling, welke elementen en waar?....
Voor deze layout ging ik van heel veel elementen en tekst naar steeds minder en minder. Tenslotte was ik tevreden met een grote weergave van het mooie beeld en enkele elementen die voor mij het plezier en het Hollandse ervan weergeven. De tekst en het hartje spreken voor zich.
Het grote voordeel van digital scrapbooking is dat je gemakkelijk schuift met elementen en alles op een layout groter of kleiner kan maken. Ook lekker goedkoop want elk gebruikt element blijft beschikbaar en voilá ... hetzelfde luchtballonnetje. Ik vind het gewoon een schatje en helemaal passen in dit seizoen.

Zin in nog meer Hollandse Luchten Inspiratie? Kijk dan op ons Dutch Dares Blog.

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...