Op dit blog laat ik scrapbooklayouts zien die ik maakte als design-team-lid voor Dutch Dares, voor het tijdschrift Scrapbookmagazine en een hobbywinkel. Sinds 2010 ontwerp ik deze digitaal.
Ook vind je hier persoonlijke huis-tuin-keuken blogposts, links naar reisblogs en ons team Piece of Cake blog.
Ben je op zoek naar mijn online onderneming met betrekking tot handmatig schrijven binnen het gezin om kinderen te leren hun gedachten goed onder woorden te laten brengen?
Dan verwijs ik je graag naar moniquehelfrich.nl

woensdag 17 januari 2007

LSS
























































LSS staat voor Last Scrapper Standing en is een wedstrijd met een afval-element. Je kunt je ervoor inschrijven en gedurende een aantal maanden krijgen de deelnemers verschillende opdrachten. Na elke opdracht geven de deelnemers punten voor de "beste" layouts en na elke ronde vallen mensen af.

Op het forum van Dolls and Decorations noemen ze een dergelijke wedstrijd 'Iet wiet waait is eerlijk weg...' en ik heb daar net mijn inzending gepost voor de laatste ronde!!!
Voor deze 4e opdracht moesten we 10 verschillende papiertjes gebruiken. Tussen de papierstroken heb ik eerst geverfd en daar met witte uni-ball-pen de verschillende schoolnamen gschreven waaruit Wouter moet gaan kiezen.

Voor de volledigheid zal ik ook mijn vorige inzendingen laten zien.
Voor opdracht 3 mochten we alleen maar cirkelvormen gebruiken.
Voor opdracht 2 moesten 13 foto's gebruikt worden en voor de eerste opdracht kregen we een kinderkamer-advertentie ter inspiratie.

Last Scrapper Standing is a kind of challenge.
During several months the participants take Dares and they are the panel of jury. I take part in the LSS of Dolls and Decorations and above you see my entrie for their last Dare!!!
For this 4th Dare we had to use 10 different kinds of paper. I painted in between.

I'll show you all my entries:
The 3rd Dare was to use circles only.
The 2nd Dare was to use 13 photo's.
And for the first one we got an advertisement for inspiration.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Klinkt als een leuke uitdaging Monique! Ik vind je layouts in deze post erg gaaf.

Anoniem zei

Hoi Monique,

Wat een leuke lo met die stroken!
En een vraagje, in welk programma heb je de foto bewerkt en zou je een korte omschrijving kunnen/willen geven?

Groetjes
Peetje

Anoniem zei

Joh, wat een gevarieerde lo's! Mooi hoor. Wanneer ga je weer eens wat winnen ;o)
Groet, Maria

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...