Op dit blog laat ik scrapbooklayouts zien die ik maakte als design-team-lid voor Dutch Dares, voor het tijdschrift Scrapbookmagazine en een hobbywinkel. Sinds 2010 ontwerp ik deze digitaal.
Ook vind je hier persoonlijke huis-tuin-keuken blogposts, links naar reisblogs en ons team Piece of Cake blog.
Ben je op zoek naar mijn online onderneming met betrekking tot handmatig schrijven binnen het gezin om kinderen te leren hun gedachten goed onder woorden te laten brengen?
Dan verwijs ik je graag naar moniquehelfrich.nl

vrijdag 26 januari 2007

Opgeruimd

Dat voelt goed: lekker opgeruimd en schoongemaakt in het scrap-studeer-kantoortje. Ik popel daarna om weer van alles op dat lege bureau te knutselen en dat heb ik gelijk gedaan ook! LOL!!!

Eerst maar eens een foto van waar ik zit (als ik scrap o.a.). Het is smal maar efficiënt. Het werkblad is een L en achter mij staat de boekenkast. Dat opruimen soms een kwestie van verplaatsen is, zie ik nu op de foto ... het werkblad naast de kast is nog steeds een chaos...
Boven de plank met mini-albums hangt mijn favoriete layout. Ik ontdek nu pas dat ik hier nooit een foto van gemaakt heb en deze dus ook nooit ergens gepost heb!
I cleared up my scrapbook-study-office and that cleared desk invited me to do some crafts, and so I did! LOL!!!
It's a small room but has enough efficiency; the bookcase is right behind my chair... and now I notice instead of clearing the room I just moved the stuff... hahaha
Above the mini-albums on the bookshelf you see my favorite layout. Now I realise I never took a pic. of it. So this one had never been posted before...

2 opmerkingen:

Ingrid zei

Jij hebt ook een leuke werkplek, Monique. Heerlijk he, zo´n eigen stekkie. Laat je je favoriete lay-out nog een keer in het groot zien?

Anoniem zei

hoi,

wat ziet het er euk uiit!! leuk kleurtje aan de muur,lekker zomers en fris...leuk hoor om eens te kijken hoe anderen erbij zitten als ze aan de scrap zijn..!

groetjes annemarieke royal)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...