Op dit blog laat ik scrapbooklayouts zien die ik maakte als design-team-lid voor Dutch Dares, voor het tijdschrift Scrapbookmagazine en een hobbywinkel. Sinds 2010 ontwerp ik deze digitaal.
Ook vind je hier persoonlijke huis-tuin-keuken blogposts, links naar reisblogs en ons team Piece of Cake blog.
Ben je op zoek naar mijn online onderneming met betrekking tot handmatig schrijven binnen het gezin om kinderen te leren hun gedachten goed onder woorden te laten brengen?
Dan verwijs ik je graag naar moniquehelfrich.nl

zondag 18 februari 2007

Always look on the bright side of life...

Vandaag hielden we een koude tenen fietstocht samen met Astrid, die al zo'n 30 jaar mijn beste vriendin is! Help! Zijn we al zo oud??? Ja! Kijk maar naar de foto... LOL!

We hadden het heel gezellig in restaurant Babylon; zalig gegeten en lekker gelachen en ook lekker gegeten en zalig gelachen!




Ik heb er een jaar over gedaan om het mini-album af te maken dat ik haar vandaag heb gegeven. Het materiaal is van Kimberly Hodge (wie weet wat deze ontwerpster nu doet?) en bevat foto's van de revalidatieperiode na haar hersenbloeding. Astrid kan in dit album zelf tekst toevoegen en door de verschillende vouw-elementen en labels kan de tekst verborgen blijven. Natuurlijk staat er ook een persoonlijke noot van mij in waarin ik mijn bewondering uitspreek voor haar enorme doorzettingsvermogen en geduld in het afgelopen jaar. As, je bent geweldig!!!Eigenlijk had ik zo'n boekje beter kunnen maken ter ere van ons 30 jarig vriendinnenjubileum maar van die tijd heb ik akelig weinig foto's.... daar gaan we m.i.v. vandaag verandering in brengen!




The 20 photo's are shown in my 2peas gallery... wide spread... sorry!

Today we did a lot of cold toes cycling with my best friend Astrid. We know each other for over 30yrs! Are we that old??? Yes, as you can see.... LOL!
We had a good time, delicious feed and a lot of laughter at the Babylon restaurant.
It took me a year to finish this mini-album for Astrid. Credits go to Kimberly Hodge (who knows what she is up right now?). It contains photo's of the rehabilitation process after her brain haemorrhage (what a weird word...). Astrid can add text herself in the hidden journaling elements. My journaling in the album says how much I admire her perseverance and patience last year. She's GREAT!
In fact it would be a better occasion to make such an album for our 30th anniversary of friendship but... I don't have photo's of that period... something we changed as from today!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Ziet er lekker kleurig uit, word je vanzelf vrolijk van.
Grappig om te zien want ik heb gisteren (in het kader van eerst opmaken wat er nog ligt) hetzelfde papier gebruikt.

Ingrid zei

Wat een ontzettend leuk en kleurrijk album. Het blik is ook erg leuk. Hier is je vriendin vast heel blij mee.

Anoniem zei

He Moon,
Erg mooi gedaan hoor!! Hier zal As erg blij mee zijn!!
Ik zal hem binnenkort in het echt bij haar bekijken,vast mijn complimenten! Liefs Inge.

Anoniem zei

Goed gedaan joh! Super dat 'ie nu eindelijk af is.
Ze was er vast heel blij mee, toch?
Doei, Maria

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...