Op dit blog laat ik scrapbooklayouts zien die ik maakte als design-team-lid voor Dutch Dares, voor het tijdschrift Scrapbookmagazine en een hobbywinkel. Sinds 2010 ontwerp ik deze digitaal.
Ook vind je hier persoonlijke huis-tuin-keuken blogposts, links naar reisblogs en ons team Piece of Cake blog.
Ben je op zoek naar mijn online onderneming met betrekking tot handmatig schrijven binnen het gezin om kinderen te leren hun gedachten goed onder woorden te laten brengen?
Dan verwijs ik je graag naar moniquehelfrich.nl

woensdag 14 februari 2007

Happy Valentine xxx


Meestal een hectische dag voorafgaand aan Wouters verjaardag maar omdat we dit zondag hebben gevierd, zal ik er deze keer veel aandacht aan besteden in de vorm van veel foto's!
Voor de Royal Contest heb ik me uitgeleefd in Valentijn Home Decor. Het borduren van de place mats heb ik maandag gedaan toen m'n buurmeisje Suze met buikpijn bij mij thuis was. Zelf had ik erg last van oorpijn dus een goed excuus om de hele dag te zitten borduren; de doodles tekende ik met een fineliner uit de losse hand en ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat dit me zo makkelijk af zou gaan!
Diner voor 2:
Van een houten blok om potloden in te zetten, maakte ik dit Valentine Love Light:
Van Erik kreeg ik een dansles dvd met salsa, jive en merengue! Dus vanavond houden we met de gordijnen dicht ons eigen Valentijnsfeestje LOL!!!Wouter en Ivo hebben vanmorgen ook hun liefde verklaart aan een klasgenootje. Ivo uit al sinds de kleuterleeftijd zijn liefde voor Lisa maar Wouter bracht vanmorgen voor het eerst de moed op om een kaart + armbandje aan zijn Valentijn te geven... de planning was niet zo heel erg goed want beiden waren erg vroeg op school en als je dan een kaart in je laatje vindt en er zit zo vroeg maar 1 jongen in de klas..... Maar het viel gelukkig in goede aarde en Wouter was zo ontzettend opgelucht dat ik er zelf ook emotioneel van werd; ik zit nu nog steeds te glimlachen!

This year I made a lot of Valentine Home Decor for the Royal (Lemon) Contest. Did some doodling; fineliner and embroidery floss. More easier then I ever thought it would be!
The Valentine Love Light is made of a wooden block (for pencils).
I got a fun Valentine present: Dvd to learn to dance the salsa, jive and merengue. So tonight will close the curtains and have our own Valentine party LOL!!!Wouter and Ivo gave their Valentines a card and bracelet. So cool they have the courage to do so at this age!
Happy Valentine!

3 opmerkingen:

Cammeron zei

Haha! Great decor!
I'm thinking we will probably be having the same party (hehe) (ssh, don't tell the kids :P)

marlies zei

vind de home decors super... vooral die placemats... daar zou ik me ook wel een keertje aan willen wagen.... even bedenken aan wie ik ze dan kado wil doen ;-)

Anoniem zei

Heee, jij gaat lekker met je creaties...
Zit er nog een keer een stop op? Haha, ga zo door!
Doei, Maria

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...