Op dit blog laat ik scrapbooklayouts zien die ik maakte als design-team-lid voor Dutch Dares, voor het tijdschrift Scrapbookmagazine en een hobbywinkel. Sinds 2010 ontwerp ik deze digitaal.
Ook vind je hier persoonlijke huis-tuin-keuken blogposts, links naar reisblogs en ons team Piece of Cake blog.
Ben je op zoek naar mijn online onderneming met betrekking tot handmatig schrijven binnen het gezin om kinderen te leren hun gedachten goed onder woorden te laten brengen?
Dan verwijs ik je graag naar moniquehelfrich.nl

zondag 13 mei 2007

Weekend

Het hele weekend actief weggeweest! Zaterdag had ik een reünietje georganiseerd voor Eriks bevriende studiegenoten. Helaas kon niet iedereen aanwezig zijn maar het werd een erg gezellige dag. Het weer zat ons geweldig mee; de voorspelde regen en storm bleef uit en we hadden zelfs zon!!! We wandelden/speelden van Klimduin via Berenkuil naar het Zandspoor en de kinderen vermaakten zich prima met elkaar. Tsja, we zijn inmiddels geen student meer maar allemaal papa en mama; een nieuwe generatie groeit alweer op!
Vanmorgen werd ik super verwend voor Moederdag; ontbijt op bed van mijn lieve schatten, leuke zelfgemaakte cadeautjes, zelf gekocht cadeautje en ook van allebei iets van de vrijmarkt.... mwah... De hele dag zijn mijn moeder en ik naar de Home & Gardenfair geweest! Een paar leuke dingen gekocht; lekker buiten gezeten en veel moois gezien. Weer een leuke dag met mooi weer! Mijn moeder doet me wat als ik deze foto plaats.... met zo'n auto ging ze ruim 45 jaar geleden op huwelijksreis....je zou toch niet zeggen dat deze hippe moeder volgende week 70 wordt.... oei... dat mag ik natuurlijk ook niet schrijven.....
En nu wordt het weer eens tijd om te scrappen!
This has been an active outdoor weekend. The weather was expected to be terrible with a lot of rain and storm but it kept dry and we even had a lot of sun! Saturday we had a students reunion and we left for a walk in the dunes with a lot of activities for the children. Yeh... we're not students anymore but we're all a daddy and mommy now; a new generation is growing up!
Today is Mothersday and that means breakfast in bed; self made presents of my sweethearts, self bought present and even presents of the flee market on Queens day.... mwah....
My mother and I had good times at a home & garden fair. We bought some cute things; had coffee and lunch outside at a pond and saw beautiful stuff. My mother will kill me when I post this picture of her... with such kind of car she & my dad travelled during their honeymoon - 45 yrs ago. She'll kill me again when I say she turns 70 next week...!!!
Well, time to scrap right now!

1 opmerking:

Anoniem zei

Het is dat ik weet hoe oud jij bent *grijns* , anders had ik nooit geraden hoe "oud" jouw moeder zou worden. Ha! Geintje...
Je moeder ziet er heel hip uit (en jij ook hoor, hihi). Ik hoop dat dat me ook lukt tegen die tijd.

Als die auto vuurrood was geweest, dan was ik spontaan voor m'n rijbewijs gegaan. Ik vind 'm in 1 woord geweldig!

Veel plezier in Barcelona!
Groeten van een broekie van 34... ;o)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...