Op dit blog laat ik scrapbooklayouts zien die ik maakte als design-team-lid voor Dutch Dares, voor het tijdschrift Scrapbookmagazine en een hobbywinkel. Sinds 2010 ontwerp ik deze digitaal.
Ook vind je hier persoonlijke huis-tuin-keuken blogposts, links naar reisblogs en ons team Piece of Cake blog.
Ben je op zoek naar mijn online onderneming met betrekking tot handmatig schrijven binnen het gezin om kinderen te leren hun gedachten goed onder woorden te laten brengen?
Dan verwijs ik je graag naar moniquehelfrich.nl

dinsdag 4 december 2007

Denk je dat je alles hebt gehad.... Zaterdagmiddag, kom net thuis uit de stad.
Staat er in no-time een Piet op de mat.
Springt in de kamer z’n eigen pepernoten plat,
Terwijl ik de boel net gezogen had…

(geintje Piet! vond het zo gaaf dat je langskwam!)

Ben ik niets vergeten?
Krijgt iedereen iets naar zijn zin?
Wat moeten we morgenavond eten?
En ik pak maar weer een cadeautje in.

De laatste hand aan 2 surpises.
O Help! ’t Is al bijna avond!
Elk jaar toch weer die crisis…
‘k wou maar dat ie écht bestond!

Ik wil eigenlijk nog wat strijken
en toch ook de badkamer soppen.
Maar weet je, het huishouden kan het bekijken
Ik ga er voor vandaag mee stoppen.

We bakken lekker pepernoten!
Dus roep alle kinderen bij elkaar!
Wat hebben we hiervan samen genoten!
Sinterklaas is het maar één keer per jaar!!!

Gezellige 5 december allemaal!

Counting down for Sinterklaas (5 December).
Deadline for gifts, surprises and poems
and don't forget to bake pepernoten together.... ;)

4 opmerkingen:

Ingrid zei

Jij ook een heel gezellige Sinterklaas. En als ik volgend jaar weer inspiratieloos ben als het om gedichten gaat, dan klop ik bij jou aan. :-))

FauveDesign zei

Zo leuk om te lezen :) fijne dag meid!

Anoniem zei

wat een leuk gedichtje!!! jij ook prettige sinterklaas!

Je@net zei

Ha, ha, goed gedicht zeg, gaaf joh!
Fijne Sinterklaasavond gewenst!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...