Op dit blog laat ik scrapbooklayouts zien die ik maakte als design-team-lid voor Dutch Dares, voor het tijdschrift Scrapbookmagazine en een hobbywinkel. Sinds 2010 ontwerp ik deze digitaal.
Ook vind je hier persoonlijke huis-tuin-keuken blogposts, links naar reisblogs en ons team Piece of Cake blog.
Ben je op zoek naar mijn online onderneming met betrekking tot handmatig schrijven binnen het gezin om kinderen te leren hun gedachten goed onder woorden te laten brengen?
Dan verwijs ik je graag naar moniquehelfrich.nl

donderdag 6 december 2007

Verwend - Spoiled


De jongens zijn blijkbaar heeeeeeeeeel lief geweest het afgelopen jaar want Sint heeft ze weer goed verwend; op school én thuis! De traditionele jute zakken moesten dit jaar plaats maken voor een moderne plastic zak, want toen ik 's morgens de zakken van zolder haalde, zaten er grote gaten in ???!!! De muizen op zolder hadden hun eigen Sinterklaasfeestje al gevierd en zich
te goed gedaan aan de marsepein....
Ivo had 1 grote wens: een eigen fototoestel... en ja hoor, Sint gaf hem de Samsung S630. Niets en niemand is meer veilig voor dit apparaat en ik weet niet of ik daar zo blij mee ben.... LOL.
Wouter hield vanaf het eerste moment zijn nieuwe badjas aan en Erik en ik hebben tot laat in de nacht onze ogen getraind met sighttraining op de DS. Mijn ouders nemen we mee naar Ciske de Rat (oktober 2008!!!). En dan is het Sinterklaasfeest zomaar weer voorbij.... en ik houd dus helemáál niet van afscheid nemen.... die Sint-banner blijft er daarom nog even op ;) en langzamerhand zal ik in de kerststemming komen...
The kids must have been very good and sweet last year, for Sinterklaas spoiled them a lot: at school and at home! A big plastic bag replaced the traditional gunny sacks because the mice on the attic had their own sinterklaasparty and ate a hole in both sacks to eat the sweet marzipan...
Ivo had one big wish: his own camera.... and there it was, Sint gave him the Samsung 630. I already feel sorry for that because he takes pictures of everything and everyone around; including me... LOL. Wouter stayed in his new bathrobe all night long en Erik and I trained our eyes till late at night at the DS (sighttraining). We take my parents to a musical (October 2008!!!). And now the party is over.... and I hate saying goodbye ... so that Sinterklaasbanner will be there this week ;) and I'll slowly get in the mood for Christmas...

1 opmerking:

Je@net zei

Ziet er uit als een gezellige Sinterklaasavond Monique!!
Moest alleen vreselijk lachen om het marsepeinverhaal!! Ha, ha, ben blij dat ik mijn marsepein al veilig opgegeten heb!! LOL

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...