Op dit blog laat ik scrapbooklayouts zien die ik maakte als design-team-lid voor Dutch Dares, voor het tijdschrift Scrapbookmagazine en een hobbywinkel. Sinds 2010 ontwerp ik deze digitaal.
Ook vind je hier persoonlijke huis-tuin-keuken blogposts, links naar reisblogs en ons team Piece of Cake blog.
Ben je op zoek naar mijn online onderneming met betrekking tot handmatig schrijven binnen het gezin om kinderen te leren hun gedachten goed onder woorden te laten brengen?
Dan verwijs ik je graag naar moniquehelfrich.nl

donderdag 14 februari 2008

Happy Valentine's Day


Van mijn lief kreeg ik deze originele kaart! I Love You is 'uitgeknipt' en er 3D opgeplakt. Erin staat "Jij bent helemaal geknipt voor mij"... zo leuk! En ik ben ook een groot fan van de tekenaar; Leendert-Jan Vis.

Verder geen leuke post meer gekregen... alleen zo'n blauwe envelop :(
Helaas niks scrapperigs te laten zien; ben nog steeds in de (re)organisatie-mood en het ruimt hier zo lekker op - scheelt weer een grote voorjaarsschoonmaak straks!

Ook druk met de voorbereidingen van Wouters verjaardag: morgen wordt hij 13! Vrijdags is hij pas laat uit school dus die middag komt alleen zijn beste vriend en gaan we uit eten. Zaterdag vieren we het pas goed! Morgen dus lekker een dagje boodschappen doen en taarten bakken en mezelf even verwennen met een momentje rust = kopje koffie + iets lekkers + iets te lezen + hopelijk in de zon... en even terugdenken aan de dag dat ik moeder werd.

Als het weer het toelaat, maak ik gelijk foto's van het baby-mini-album dat eindelijk klaar is en ik hoop dat ook al een sneak peek te hebben van wederom een prachtige Scrap-Club kit.


Sorry... no time today to translate this ... hope to see you tomorrow ;)

Happy Valentine's Day

9 opmerkingen:

Aukje zei

Jij bent helemaal geknipt voor mij.....
Die ga ik onthouden, super!!!
Help me herinneren volgend jaar :)

*~SCRAP-GEK~* zei

wat een super lief kaartje van je man zeg! enne...HIEPER DE PIEP HOERA!!! GEFELICITEERD MET JE ZOON JOH! maak er maar een hele leuke dag van samen! groetjes marije.

Anoniem zei

Wat een lieverd die Erik van je!

Van harte gefeliciteerd met Wouter. De kaart komt er aan hoor. Ik was weer eens te laat met versturen. Eet smakelijk voor vanavond en voor morgen hoop ik dat het bere gezellig zal zijn.

Dikke kus voor jullie viertjes,
Wilma

Anoniem zei

Dat is superlief van je mannetje zeg!! Ik wacht nog op een kaartje van mijn lief hahaha. Net riep hij: "hier is ie dan, mijn verlate valentijnscadeau voor jou, een stropdas om mee te scrappen, ik draag hem toch niet meer!" Dus ik: "oh die is eigenlijk best mooi, daar kan ik wel wat mee maken!" Hij loopt weg met stropdas en zegt "oh dan draag ik hem nog wel een keer" Nou vraag ik je ;)
Veel plezier met de verjaardag morgen, alvast gefeliciteerd Wouter!

scrappermimi zei

Hope you had a great Valentines Day!

M@risk@ zei

Nog van harte gefeliciteerd met je zoons verjaardag. Bijzonder om even terug te denken aan de dag dat je leven ineens veranderde door de komst van je oudste. Ik wens jullie een gezellig weekend.

Je@net zei

Wat een leuke kaart!! Super goed idee!
Nog gefeliciteerd met je zoon!
Fijn weekend!

Ice-Angel zei

Hihi wat een leuk kaartje :-D
En die tekst, das toch geknipt voor een scrapster ;-)
Nog van harte met je zoon!
X T@M

Fauve Design zei

LOL happy late valentines day!Hope your boy had a fun day full of presents and cake!xxx

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...