Op dit blog laat ik scrapbooklayouts zien die ik maakte als design-team-lid voor Dutch Dares, voor het tijdschrift Scrapbookmagazine en een hobbywinkel. Sinds 2010 ontwerp ik deze digitaal.
Ook vind je hier persoonlijke huis-tuin-keuken blogposts, links naar reisblogs en ons team Piece of Cake blog.
Ben je op zoek naar mijn online onderneming met betrekking tot handmatig schrijven binnen het gezin om kinderen te leren hun gedachten goed onder woorden te laten brengen?
Dan verwijs ik je graag naar moniquehelfrich.nl

woensdag 30 april 2008

Koninginnedag!

Leuke Koninginnedag gewenst!
Wil je de rest zien van deze sneak? Bezoek dan deze site…. Waarvan ik de grote eer had guest-designer te zijn!
Hierbij zijn jullie van harte uitgenodigd met deze uitdaging mee te doen en ik kijk al uit naar alle oranje layouts of projecten!

Have a fun Queens Day!
Do you want to see the rest of this sneak? Please visit this site…. of which I got the great honour to be a guest-designer!I want to invite all of you to play along with this Dare and I look forward to all kind of orange layouts or projects.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Gefeliciteerd met je G-DT spot! Leuke challenge, helaas geen tijd om mee te doen alhoewel ik zeker de foto's van deze dag wil gaan scrappen :)

corinnexxx

Aukje zei

supergastdesigner.....
MONIQUE HELFRICH
Gefeliciteerd meis!!!!!

rev zei

coole sneak Monique!
xoxo

D@nielle zei

thanks for being our guest, great challenge & I love what you made !

Anoniem zei

Haha, wat een geinige koe! Hopelijk zelf bedacht en toch niet zo'n Magnolia (?) stempel ;o) ... whahaha.
Ben benieuwd of je je hebt ingehouden op de vrijmarkt... Ik wel trouwens.
Groet, Maria

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...