Op dit blog laat ik scrapbooklayouts zien die ik maakte als design-team-lid voor Dutch Dares, voor het tijdschrift Scrapbookmagazine en een hobbywinkel. Sinds 2010 ontwerp ik deze digitaal.
Ook vind je hier persoonlijke huis-tuin-keuken blogposts, links naar reisblogs en ons team Piece of Cake blog.
Ben je op zoek naar mijn online onderneming met betrekking tot handmatig schrijven binnen het gezin om kinderen te leren hun gedachten goed onder woorden te laten brengen?
Dan verwijs ik je graag naar moniquehelfrich.nl

donderdag 18 september 2008

Pssssssssssssssssst.......

Zomaar, plotseling, ongemerkt ben ik de 25000 bezoekers gepasseerd! Wat veel! En wat waardeer ik dat: al die mensen die uit belangstelling even de tijd nemen om hier langs te komen, mijn verhalen te lezen en projectjes te bekijken. Van zo'n 20 mensen weet ik dat ze trouwe bezoekers zijn maar blijkbaar zijn er ook een heleboel bezoekers die ik niet ken. Maar jullie wil ik ook graag leren kennen... dus doe me alsjeblieft een plezier; vertel me eens wie je bent en hoe vaak je mijn blog bezoekt.

Onder alle reacties op deze post die me ook nog eens kunnen vertellen naar wie ze deze kaart zouden sturen en waarom, verloot ik een leuke (nog samen te stellen) Rak!... ik zei het al deze 25000 werden ongemerkt gepasseerd maar ik laat dit verder natuurlijk niet onopgemerkt!
Unexpected, suddenly, without paying attention to it, the amount of blog visitors passed the 25000! So many visits! And I appreciate this so much: all those people who are interested and take some time to come along to read my stories and to look at my little projects. I'm aware of having 20 loyal visitors but apparently there must be a lot of visitors I don't know. And I do want to know you too... so please do me this favor and tell me who you are and how often you visit my blog.

Amongst all the comments on today's post who also can tell me whom they would send this card too and why, I raflle a nice Rak! Well I still have to put it together... like I said passing these 25000 was quite unexpected but will not remain unnoticed!
De kaart is gemaakt van de mooie American Crafts spullen uit de Scrap-Club Oktober kit.
Vrijdagavond worden alle Design Team projecten geupload op de Scrap-Club site. Dus jullie moeten nog even wachten op mijn layouts en ik kan jullie alleen wat sneak peeks laten zien - Veel plezier!
The card is made of the beautiful American Crafts stuff of the Scrap-Club October kit. Friday
evening all the DT projects will be uploaded on Scrap-Club. So you have to wait for my layouts of which I can only show you some sneak peeks - Have fun!

19 opmerkingen:

Anoniem zei

gefeliciteerd met je 25.000 bezoekers! Goed man...
Ik kijk elke week even op je blog; je werk is vaak erg leuk en omdat je gewoon in het NL-s schrijft. Dus ga lekker door en blij mij en anderen inspireren!
Groetjes Susanne

Astrid zei

Hoi Monique, leuk dat je weer tijd hebt om te bloggen en gefeliciteerd met de 25000. Wow dat zal bij mij nog wel een heeeele tijd duren. Vanavond laten jullie alweer de nieuwe kit zien, pfff wat gaat de tijd snel. Ben benieuwd! groetjes.

PS ik zag je comment op mij 70's LO, leuk dat jullie nog zo'n tent hebben wij hebben zelf ook nog eens met deze tent gekampeerd, maar het regende zo erg in, dat was niet leuk meer...

Anoniem zei

Hoi Monique! Heerlijk om even bij te lezen, wat ben je weer hard aan het werk geweest voor het goede doel, je kraam ziet er geweldig uit! Yummy sneaks... Heel leuke kaart, die zou ik sturen aan de hippe dame die mijn man en mij vorige week een persoonlijk kleur- en stijladvies heeft gegeven (en de foto's erbij stoppen die ik 'tijdens' heb gemaakt hihi) om haar te bedanken! Gefeliciteerd met de 25000, ik zit er ook bijna op! (Ook even een rak bedenken voor volgende week :)

Angelique zei

Ha Monique! Waarschijnlijk ben ik een van de "onbekende bezoekers"! Haha, maar jouw blog staat in mijn bloglines lijst dus...ik neem regelmatig een kijkje bij je! De sneakpeeks zien er veelbeloved uit! Groetjes Angelique de Vries http://scrappinglife.typepad.com/

Rieni zei

Hoi Monique, ook ik ben zo'n onbekende scrapper. Ik kom toch iedere week wel even langswaaien om je scrapwerk te bekijken en je belevenissen te lezen. Ik vind je werk prachtig en erg inspirerend. groetjes Rieni

Anoniem zei

Hi,
Hier ook een onbekende/bekende ;-)
Hoe laat staan jullie maandag op de markt? Ik heb nog een doos met leuke kaartjes over van de hobbymarkt, die wil ik doneren voor de pink ribbon.

Gr. Brigitte

Aukje zei

Zo dan, dat zijn er nogal wat.
Ik hoor niet bij de anoniempies, denk ik.

Anoniem zei

ik ben een anonieme kijker
ik mag nl erg genieten van je scrapwerk :-)

Anoniem zei

Jouw blog staat in mijn lijst van bloglines dus als je iets post kom ik even bij je kijken :D

Ik zou deze kaart naar mijn collega Petra sturen. Zij is dol op fotograferen en ze maakt ook prachtige foto's. Daarnaast is het gewoon een ontzettende lieverd en ze verdient een leuk onverwachts kaartje :D

Petra zei

Gefeliciteerd, niet zo gek hoor al die bezoekers want je maakt de meest prachtige dingen! Die kaart zou ik dan ook gewoon naar jou opsturen ;) 25000 bezoekers bewijzen toch dat JIJ original en fresh bent!!!
(En eh... fantastische layouts Monique met de nieuwe èn de vorige kit!!!)

Jolanda zei

Gefeliciteerd met de 25000! Wat veel! Ik kom toch wel 2x per week even kijken op je blog.

M@risk@ zei

Hoi Monique, van harte met deze mijlpaal. Geweldig zoveel bezoekers, niet verwonderlijk trouwens met al dat moois. Ik kijk regelmatig op je blog en de kaart zou ik naar mijn moeder sturen. Gewoon omdat het een schat is en we heel veel samen ondernemen en veel gelijke interesse hebben. Nu kan ze het wat rustiger aan doen nadat ze gestopt is met werken in het bedrijf van mijn vader. Fijne week.

Je@net zei

Allereerst natuurlijk gefeliciteerd met deze mijlpaal Monique! Super hoor! Maar je blog is dan ook elke keer het bekijken meer dan waard! En ook je sneaks zien er nu weer erg gaaf uit!

Anoniem zei

Ha Monique, allereerst van harte met de mijlpaal van 25000 (!!!) bezoekers!
De kaart zou ik sturen naar mijn buurvrouw, zij gaat eind van de week met welverdiend pensioen en krijgt nu eindelijk tijd voor allerlei leuke dingen. Ze is altijd in de weer met foto's, albums, laptop etc. Dus deze kaart past gewoon bij haar.

Anoniem zei

Hey Monique,
Ik wip even langs. Zie dat je een record hebt gebroken. Gaaf joh.
Ik zie op de site van magnolia dat ze een nieuwe serie stempels op de markt brengen met thema de strijd tegen borstkanker. Moest aan jou denken. Misschien leuk om even te kijken.

Groetjes en tot kijk.
Britt

Anoniem zei

Ik heb je blog gisteren ontdekt en heb hem meteen in mijn bloglines gezet. Ik vind dat oranje kaartje echt super!!
Proficiat met je 25000 bezoekers!!

Moon Hulsman zei

Ik weet niet of ik anoniem ben zo voelt het niet. We hebben dezelfde interesse's. Ik heb een net zo grote Ivo als jij. Mijn Ivo heeft ook een broertje. We hebben dezelfde naam. Voor mij ben jij zo herkenbaar dat het niet anoniem voelt
Verder vind ik het leuk dat je in het nederlands blogt ( net als ik wwhhhaaahhhaaaa )sorrie flauw grapje nu weer even ernstig Ik vind je werk geweldig heerlijk kleurrijk en origineel Je verhalen altijd herkenbaar, humorvol en leuk om te lezen
Jouw kaart zou ik naar mijn Ivo sturen omdat hij altijd klaar staat voor zijn broertje ( met beperking ) Daar ben ik steeds weer van onder de indruk Dat vind ik zo knap van een kind
Nog veel blogplezier en liefs Moon

Petra zei

Geweldig wat je met de kit hebt gemaakt en ik vond het ook fantastisch om je weer in Scrapbook Magazine te ontdekken. Super!!!!

Lietje zei

Monique, je weet vast wel dat ook ik één van je vaste blog lezers ben. Je dook alleen de laatste weken niet meer op in mijn feeds ;-) maar gelukkig, heb je weer gevonden op je wandelblog.
Ben benieuwd wat voor leuks je deze keer in de SBM hebt staan.
Op naar de 100.000

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...