Op dit blog laat ik scrapbooklayouts zien die ik maakte als design-team-lid voor Dutch Dares, voor het tijdschrift Scrapbookmagazine en een hobbywinkel. Sinds 2010 ontwerp ik deze digitaal.
Ook vind je hier persoonlijke huis-tuin-keuken blogposts, links naar reisblogs en ons team Piece of Cake blog.
Ben je op zoek naar mijn online onderneming met betrekking tot handmatig schrijven binnen het gezin om kinderen te leren hun gedachten goed onder woorden te laten brengen?
Dan verwijs ik je graag naar moniquehelfrich.nl

maandag 23 maart 2009

Scrap-a-licious (bericht 2)

Voordat ik de inhoud van de kits laat zien, wil ik heel kort iets vertellen over A Sister's Hope 60k. Dit jaar vindt deze lange afstandswandeltocht van Amersfoort naar Amsterdam plaats in het weekend van 10 en 11 oktober. Het doel is dat de deelnemers zich inzetten om niet alleen te trainen voor de lange afstandswandeling maar ook om zoveel mogelijk geld in te zamelen voor wetenschappelijk borstkankeronderzoek. Na de finish in het Olympisch Stadion wordt het ingezamelde bedrag overhandigd aan de stichting Pink Ribbon. Deelnemers van A Sister's Hope worden voortdurend op de hoogte gehouden van de onderzoeken waar het geld naar toe gaat en naar het verloop van deze onderzoeken. Toen ik in 2007 door een deelnemer werd gevraagd een donatie over te maken, aarzelde ik geen moment. Na overmaking van het bedrag via de website van A Sister's Hope heb ik gelijk de website van A tot Z gelezen en mijzelf meteen ingeschreven. Een impulsieve actie waar ik geen seconde spijt van heb gehad (ook al heb ik veel moeilijke momenten gehad tijdens het inzamelen van het geld). Eindelijk heb ik het gevoel iets te kunnen DOEN na jarenlang machteloos toezien als mensen in mijn directe omgeving de diagnose borstkanker kregen. Het gen-onderzoek dat momenteel gefinancieerd wordt met de opbrengst van A Sister's Hope heeft tot doel dat steeds minder mensen de diagnose borstkanker zullen krijgen. Een mooi streven waar ik graag mijn nek voor uitsteek in mijn pogingen geld in te zamelen...

Wil je meer weten?
Kijk eens in de zijbalk van mijn blog. Het logo van A Sister's Hope brengt je naar de site waar enorm veel informatie staat. Via mijn blog HANDEL en WANDEL bericht ik over acties van ons 2009 team. Ook vind je daar een link om geld te kunnen doneren.

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...