Op dit blog laat ik scrapbooklayouts zien die ik maakte als design-team-lid voor Dutch Dares, voor het tijdschrift Scrapbookmagazine en een hobbywinkel. Sinds 2010 ontwerp ik deze digitaal.
Ook vind je hier persoonlijke huis-tuin-keuken blogposts, links naar reisblogs en ons team Piece of Cake blog.
Ben je op zoek naar mijn online onderneming met betrekking tot handmatig schrijven binnen het gezin om kinderen te leren hun gedachten goed onder woorden te laten brengen?
Dan verwijs ik je graag naar moniquehelfrich.nl

maandag 6 juli 2009

Kaeskoppenstad

In het weekend van 27 en 28 juni was De 'Oude Stad in Alkmaar getransformeerd in 1573; de tijd na de overwinning op de Spanjaarden. We hadden prachtig weer en dreigend onweer bleef gelukkig uit. Gezellig dat er dit jaar zo veel bekenden meededen en 50.000 mensen bezochten dit onderdeel van de Alcmaria Feesten. Bedelaars zamelden geld in voor 4 goede doelen en ik was er één van - zogenaamd bedelen voor mijn dertien bloedjes, die in de Lombardsteeg krepeerden van de honger en met een uitzichtsloze toekomst nu mijn man ernstig gewond was na een val van de stadsmuur die hij hielp herbouwen...
Gelukkig duurde het maar een weekend ; )
en geloof me... die wond, daar wil je geen close-up van zien...
Leuk dat je kwam Annemiek n.a.v. mijn blog!
Ivo was in zijn element! Een dag na zijn schoolmusical kon hij zijn hart ophalen in de rol van krantenverkoper met kwajongensstreken (zaterdag) en kaasverkoper vanaf een boot (zondag).

1 opmerking:

D@nielle zei

jullie zien er geweldig uit, ik hoop echt dat ik het een keertje in het echt kan komen bewonderen !

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...