Op dit blog laat ik scrapbooklayouts zien die ik maakte als design-team-lid voor Dutch Dares, voor het tijdschrift Scrapbookmagazine en een hobbywinkel. Sinds 2010 ontwerp ik deze digitaal.
Ook vind je hier persoonlijke huis-tuin-keuken blogposts, links naar reisblogs en ons team Piece of Cake blog.
Ben je op zoek naar mijn online onderneming met betrekking tot handmatig schrijven binnen het gezin om kinderen te leren hun gedachten goed onder woorden te laten brengen?
Dan verwijs ik je graag naar moniquehelfrich.nl

zondag 11 juli 2010

Life 's a ball!

Deze twee boeven hebben nu officieel zomervakantie en kwamen thuis met prachtige rapporten!
Dat is wel een lekkere oranjemuffin waard!!!
Tsja, heel Nederland kleurt weer oranje en mijn mannen zitten al uren oranjeklaar voor de finale NL- Spanje - net als de rest van chauvinistisch Nederland ; )
De winst tegen Brazilië was al een happing in de straat en bij elk doelpunt voor NL werd de hele buurt bij elkaar gevuvuzelaad. Na afloop werd er natuurlijk feestelijk verder getoeterd door de grote en kleine mannen uit de straat
en de oudsten waren misschien nog wel het meest door het dolle heen!!!
De zolder werd afgestruind naar nog meer oranje attributen want je weet maar nooit of het helpt; het meeste is overigens ooit ingeslagen voor Koninginnedag en Thialf.
En terwijl de mannen genieten van oranje, geniet ik van het al het moois (overwegend roze) dat in de tuin in bloei staat.
De tuin is nu absoluut op haar mooist en met alle stokrozen hortensia's, dahlia's en vlinderstruiken in bloei is het mijn paradijsje op aarde. Zo zonde eigenlijk dat we al dat moois weer verlaten om de komende weken op een droge camping te gaan zitten...
Maar met zo'n lekkere tuin was 't gisteren wel het ideale moment voor een groot tuinfeest ter ere van de verjaardagen van Erik, Ivo en mij. Een feest dat begon met taart
en waarvoor de jongens zich hadden uitgeleefd op Beesiescupcakes.
Zelf had ik me o.a. uitgeleefd op een zalige bramen yoghurt taart en van Mieke was er een zalige appelplaattaart.
Rond borreltijd werd het snel drukker en gelukkig voor de BBQ werd ondanks de extreme hitte van 34 graden werd er goed gegeten. Hevige onweer werd hier om 22 uur verwacht en met de hulp van lieve buren/vrienden was in no time alles droog weggezet voordat de eerste grot druppels vielen; supermensen!
Zoooooooooo jammer dat ik volledig vergeten ben foto's te maken : ( Da's dus weer een leerpuntje voor volgend jaar....
en nu is het tijd voor voetbal!
of zal ik nog wat gaan strijken?
of inpakken?
of schrijven?
met alle ramen tegen elkaar open, een kroeg vol supporters grenzend aan onze tuin en fanatieke mannen hier thuis op de bank zal mij vast geen doelpunt ontgaan ; )

2 opmerkingen:

Mandy zei

Lieve Monique, jullie Beesiecupcakes zijn ZO BRILJANT dat ik de slechte afloop van de wedstrijd bijna ben vergeten... BIJNA dan. snif.

PJ zei

Hè, dat ziet er allemaal lekker uit zeg! Geweldig mooi ook, bijna zonde om op te eten!
Ja,dat vond ik ook zo leuk...lekker met de ramen open in m'n studio werken, en dan zo nu en dan het oehhhhh, ahhhh en gejuich horen als er (bijna) gescoord was! Ik ben helemaal geen voetbal liefhebber, dat moge duidelijk zijn, maar dat gejuich was gezellig!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...