Op dit blog laat ik scrapbooklayouts zien die ik maakte als design-team-lid voor Dutch Dares, voor het tijdschrift Scrapbookmagazine en een hobbywinkel. Sinds 2010 ontwerp ik deze digitaal.
Ook vind je hier persoonlijke huis-tuin-keuken blogposts, links naar reisblogs en ons team Piece of Cake blog.
Ben je op zoek naar mijn online onderneming met betrekking tot handmatig schrijven binnen het gezin om kinderen te leren hun gedachten goed onder woorden te laten brengen?
Dan verwijs ik je graag naar moniquehelfrich.nl

dinsdag 6 juli 2010

Scrap-Club July Kit

Terwijl de mannen hier in huis in spanning de laatste 5 minuten afwachtten van de WK wedstrijd Uruguay - Nederland, kon ik mooi van de pc gebruik maken ; )

De pc problemen zijn nog steeds niet opgelost dus het kost extreem veel tijd om handelingen uit te voeren. Vooral e mail is een crime omdat een net geopend mailtje automatisch in de map 'verwijderde items' komt en die map wordt automatisch geleegd zodra outlook wordt afgesloten en dat afsluiten doet de pc ook vaak onverwacht ...

Maar goed, we hebben een zonnige juli maand en Nederland gaat naar de WK finale!!!! Buiten staat jong en oud uit de straat tegen elkaar te toeteren!!!


De Scrap-Club Juli kit was ook weer helemaal geweldig. Je kunt er echt alle kanten mee op en dat heb ik ook gedaan :)
Via deze link kun je zien wat de andere DT leden hebben gemaakt en we zijn erg blij dat Mandy ons team versterkt!

In onderstaande layout ging ik aardig de fout in; helemaal in de ban van het vel met bomen gaf ik de layout de titel Boom-roos-vis... maar bij het schrijven van de journaling begon ik te twijfelen en bedacht toen dat de kinderen leerden lezen met de methode Maan-roos-vis :)
Mandy verzorgde de sketch voor deze layout.
Tsja, waar blijft de tijd? Zo leert hij de eerste woordjes lezen en zo komt hij thuis met het mooiste brugklasrapport dat ik ooit heb gezien en gaat hij over 7 weken naar 2 vwo; kleine kindjes worden groot... 25 juli wordt hij al 13! We liggen dan waarschijnlijk in een meer of staan ergens boven op een berg maar zijn in ieder geval niet thuis. Ook voor die van Erik (22 juli) en mij (28 juli) gaan er weer kaarsjes en slingers mee op reis. Daarom vieren we het zaterdag driedubbeldik; het is even aanpoten deze week maar ook weer erg leuk om te organiseren en uit te voeren.
In de kit zit een Sassafras vel met sticker banners; dat nodigt wel uit tot feestelijke layouts!
Een dag samen met Paul, Wilma en Jochem is ook elke keer een feestje dus de hoogste tijd om daar eens een layout over te maken!
Ik heb nog meer gemaakt met de materialen uit de kit maar dat volgt pas 1 augustus na mijn Tips & Technieken post op het Scrap-Club blog. Nog even geduld dus.

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...