Op dit blog laat ik scrapbooklayouts zien die ik maakte als design-team-lid voor Dutch Dares, voor het tijdschrift Scrapbookmagazine en een hobbywinkel. Sinds 2010 ontwerp ik deze digitaal.
Ook vind je hier persoonlijke huis-tuin-keuken blogposts, links naar reisblogs en ons team Piece of Cake blog.
Ben je op zoek naar mijn online onderneming met betrekking tot handmatig schrijven binnen het gezin om kinderen te leren hun gedachten goed onder woorden te laten brengen?
Dan verwijs ik je graag naar moniquehelfrich.nl

zondag 15 augustus 2010

Scrap-Club Maart layouts

Vandaag ben ik aan het scrappen met de geweldige September Kit van Scrap-Club.
Plotseling realiseerde ik me dat ik wel eens mocht checken of ik layouts van eerdere kits wel om mijn blog heb gezet....
De schade valt mee; alleen die van de maand maart ontbreken. Dus voilá!

Fijne dag allemaal!

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...