Op dit blog laat ik scrapbooklayouts zien die ik maakte als design-team-lid voor Dutch Dares, voor het tijdschrift Scrapbookmagazine en een hobbywinkel. Sinds 2010 ontwerp ik deze digitaal.
Ook vind je hier persoonlijke huis-tuin-keuken blogposts, links naar reisblogs en ons team Piece of Cake blog.
Ben je op zoek naar mijn online onderneming met betrekking tot handmatig schrijven binnen het gezin om kinderen te leren hun gedachten goed onder woorden te laten brengen?
Dan verwijs ik je graag naar moniquehelfrich.nl

woensdag 8 september 2010

When sliced, eat cake!


Het gaat al weer beter met me!
Iedereen die me met een zwarte korstenneus heeft gezien, zegt dat het er nu zo mooi uitziet. Tsja.... ik vind het nog steeds een verschrikkelijke plek. Je blijft er altijd wel wat van zien en ik hoop dat de littekenpleisters nog een beetje verbetering geven. Die mag ik pas gebruiken als de wond helemaal dicht is.
De scheur in mijn hoofd is dicht en alle overige korsten + blauwe zwellingen zijn verdwenen dus het ziet er inderdaad weer aardig uit. Helaas voelt mijn voortand nog niet beter en het is nog steeds de vraag of die tand het gaat redden. Het scheurtje in mijn kaakbot is nog onveranderd. De blauwe plek onder mijn oog heeft gesprongen adertjes achter gelaten maar daar valt altijd nog wat aan te doen. Inmiddels een nieuwe bril (zelfde 'scherpe' montuur) maar rechts ziet het wat wazig.
Op dit moment is de schedelpijn het ergst; vooral langs de randen (haargrens). Ik leef dus nog steeds op paracetamol en het liefst zet ik af en toe mijn hoofd af omdat het te zwaar voelt voor mijn nek.
Uit onderzoek blijkt dat zenuwuiteinden en spieren een flinke opdonder hebben gekregen en dat dat nog wel een tijdje nodig heeft om te herstellen = whiplash. Voorlopig kalm aan. Maar ja, wat is kalm aan? Die middag dat de huisarts dat tegen mij zij was ik om 10 uur de deur uit gegaan; hechtingen eruit, foto van mijn kaak, apotheek, opticiën, huisarts, boodschappen en weer naar de apotheek. Ik was alleen maar onderweg geweest en kwam pas om 15 uur weer thuis. Ongelooflijk gewoon dat je aan zoiets gelijk een dagvullend programma hebt. Kalm aan schijnt in mijn geval te betekenen dat ik een tijdje niet sport. Het voelt gelukkig nu al beter dan vorige week.

Gisteren werd ik door de post verrast met een enorme slinger waar allemaal lieve crea-scrapvriendinnen aan hebben meegewerkt. Zo gaaf en zo enorm lief!!! Foto volgt nog... Op Marsha's bijdrag staat 'If life gives you lemons, make lemonade'. Daar maakte ik deze week van 'if life gives you pieces, make cake' hahaha Deze week staat mijn leven volledig in het teken van de Piece of Cake taartenkraam. Geen idee hoe ik dat vrijdag ga bolwerken. Mijn eigen taarten en > 100 cupcakes zijn klaar en wachten in de vriezer op hun grote dag. Nu nog hopen op redelijk weer, veel taarten en veel omzet : )

Voor een impressie van vorige edities verwijs ik graag naar mijn Handel en Wandel blog. En zojuist valt het plaatselijke huis-aan-huis-blad op de mat met de aankondiging. Ik hoop dat daar nog wat reacties op komen want er kunnen nog taarten bij hoor!

Enne... daarna maar weer wat lijnen want de afgelopen weken heb ik zelf wat te veel (bakkies) troost gehad met cake onder het mom van mijn nieuwbakken quote "When sliced, eat cake" ...

1 opmerking:

Anoniem zei

Fijn dat het weer een stukje beter gaat! Rustig aan hoor!
Ben trouwens heel benieuwd hoe het is gegaan met al die taarten en cupcakes! Wij hebben hier wel wat buien gehad, maar een groot gedeelte van de dag was best mooi! Hopelijk heb je goed verkocht en lukte het qua conditie ook!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...