Op dit blog laat ik scrapbooklayouts zien die ik maakte als design-team-lid voor Dutch Dares, voor het tijdschrift Scrapbookmagazine en een hobbywinkel. Sinds 2010 ontwerp ik deze digitaal.
Ook vind je hier persoonlijke huis-tuin-keuken blogposts, links naar reisblogs en ons team Piece of Cake blog.
Ben je op zoek naar mijn online onderneming met betrekking tot handmatig schrijven binnen het gezin om kinderen te leren hun gedachten goed onder woorden te laten brengen?
Dan verwijs ik je graag naar moniquehelfrich.nl

woensdag 3 april 2013

Dutch Dare #101 en een prijswinnaar!

Wat een succes was de Dutch Dare Blog Hop ter ere van Dare #100 en wat een leuke reacties hebben we gekregen! Door van blog naar blog te hoppen, kon je letters verzamelen en de oplossing van het puzzelwoord is
JUBILEUMDARE
Als je deze juiste oplossing naar ons hebt gemaild, kun je in de 3 april blogpost van Dutch Dares zien of je een prijs hebt gewonnen.
Behoor je tot de prijswinnaars? Gefeliciteerd! Zo niet, dan in elk geval heel hartelijk bedankt voor jouw deelname. 

Met de reacties op mijn eigen #100 blogpost ben ik ook erg blij. Alle ideeën voor Dares, die jullie achterlieten op Petra's blog en mijn blog, zijn opgenomen in de DD inspiratielijst. Indien jouw idee wordt gebruikt, vermelden we dit uiteraard in de betreffende Dare-blogpost. 
En dan nu de prijswinnaar van mijn RAK!
-------------
----------------
--------------------
met dank aan de random number generator
--------------------
----------------
-------------
en dankzij haar tweede reactie op mijn blogpost
-------------
----------------
--------------------
heeft 
gewonnen,
GEFELICITEERD!

Mail je mij even jouw adres? (zie profiel/info) Dan komt de RAK zo snel mogelijk naar je toe!
Volledig ontworpen in Illustrator
En dan nu naar Dutch Dare #101 - Favoriete bloem.
Ieder seizoen heb ik wel een favoriet op bloemengebied. Nu staat bijvoorbeeld het huis vol gele tulpen voor een vrolijk voorjaarsgevoel. In de herfst kan ik genieten van een tuin vol roze dahlia's, die tot eind oktober mooi blijven. In de winter word ik door mijn moeder en Erik vaak blij gemaakt met een bos van 3 witte amarylissen en wat eucalyptustakken. Maar sinds 2003 is de zomerbloeier Agapanthus mijn absolute favoriet. Deze heeft zo'n prachtig groei- en bloeiproces; daar raak ik niet op uitgekeken. Deze Afrikaanse lelie heeft het vaak moeilijk in ons koude kikkerlandje. Daarom hebben wij vorig jaar ons licht eens opgestoken bij een Agapanthuskwekerij; we kwamen thuis met diverse soorten die nu in de garage overwinteren. Ik hoop zo dat ze weer net zo prachtig gaan bloeien als afgelopen zomer...

De layout maakte ik vanuit niets in Illustrator, geïnspireerd door de Ornaments & Embellishments Class van Alma Loveland via Nicole's Classes. Het was een flinke klus maar ik ben weer een ervaring rijker : ) De layout is wat vlak omdat ik bewust geen schaduw heb toegepast.

Nog meer bloemeninspiratie vind je op het Dutch Dares blog.
En dan nu... óp naar het voorjaar!

1 opmerking:

Jenneke zei

Dat noem ik nou eens een goed begin van de dag!! Dankjewel Monique voor deze super leuke verrassing!
Ik mail je mijn adres en kijk uit naar je pakketje. En ik beloof je dat ik er iets voor het Dutch Dares blog mee ga maken!

Fijne dag,

XXXJenneke

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...