Op dit blog laat ik scrapbooklayouts zien die ik maakte als design-team-lid voor Dutch Dares, voor het tijdschrift Scrapbookmagazine en een hobbywinkel. Sinds 2010 ontwerp ik deze digitaal.
Ook vind je hier persoonlijke huis-tuin-keuken blogposts, links naar reisblogs en ons team Piece of Cake blog.
Ben je op zoek naar mijn online onderneming met betrekking tot handmatig schrijven binnen het gezin om kinderen te leren hun gedachten goed onder woorden te laten brengen?
Dan verwijs ik je graag naar moniquehelfrich.nl

woensdag 4 september 2013

Dutch Dare: De Waarheid

De scholen/opleidingen zijn weer begon en de waarheid is dat ik heel blij ben dat er weer meer structuur is in het leven van mijn jongens. Dat zou een mooi onderwerp zijn voor de Dutch Dare van september - De Waarheid - ware het niet dat ik dit jaar geen kans van ze kreeg een foto van ze te maken als ze met fiets en tas richting school of station gaan...
Hun waarheid zal zijn dat ze me op dat moment de vreselijkste moeder ooit vinden en misschien vinden ze dat op andere momenten ook wel haha

Tsja, over een onderwerp als de waarheid kun je enorm veel kanten op en dat laten de overige leden van het design team ook zien in hun layouts. Laat je door hen inspireren en scrap met ons mee. Wie weet maakt dit onderwerp net zo veel in je los als in ons.
Digitale layout - de grote foto komt zo van het toestel en is slechts bijgesneden.
Mijn layout handelt over de bochten waarin ik me soms 'wring' om een 'mooie' foto te maken. Op een fotocursus hoeven ze tegen mij niet te zeggen dat het de moeite loont eens door je knieën te gaan of om op de grond te liggen of om juist op een bankje te gaan staan voor een overview; dat doe ik vanzelf al ;) Zie je dit om je heen ook gebeuren dan is het vast een scrapper die met de gemaakte foto thuis een nog mooier geheel gaat maken als layout.
Het kan helemaal geen kwaad de wereld wat mooier te maken dan zij is als we maar eerlijk blijven. De auto langs route 66 een stukje verder rijden omdat ik er geen schaduw van op de foto wil, kun je vergelijken met iets weglaten in je verhaal waarvan je niet wil dat anderen het weten. Zo is wat je ziet, leest of hoort toch de waarheid. Of niet?

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...