Op dit blog laat ik scrapbooklayouts zien die ik maakte als design-team-lid voor Dutch Dares, voor het tijdschrift Scrapbookmagazine en een hobbywinkel. Sinds 2010 ontwerp ik deze digitaal.
Ook vind je hier persoonlijke huis-tuin-keuken blogposts, links naar reisblogs en ons team Piece of Cake blog.
Ben je op zoek naar mijn online onderneming met betrekking tot handmatig schrijven binnen het gezin om kinderen te leren hun gedachten goed onder woorden te laten brengen?
Dan verwijs ik je graag naar moniquehelfrich.nl

woensdag 20 november 2013

November Dare & Schets

De Dutch Dare van November is RUST.
Deze foto van zonsondergang bij Carmel River vond ik daar prima bij passen. In deze blogpost van onze Amerika reis kun je lezen waarom. En hier zie je wat de overige design-team-leden hebben gemaakt.
Bij het zien van deze schets dacht ik gelijk aan Wordfeud, een spelletje op m'n foon dat ik deze winter met drie mensen speel.De achtergrond en de rechterfoto zijn screenshots van mijn telefoon. In Photoshop heb ik vervolgens de foto vergroot tot achtergrond.

De uitwerkingen van het design-team zijn ook nu weer heel divers.

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...