Op dit blog laat ik scrapbooklayouts zien die ik maakte als design-team-lid voor Dutch Dares, voor het tijdschrift Scrapbookmagazine en een hobbywinkel. Sinds 2010 ontwerp ik deze digitaal.
Ook vind je hier persoonlijke huis-tuin-keuken blogposts, links naar reisblogs en ons team Piece of Cake blog.
Ben je op zoek naar mijn online onderneming met betrekking tot handmatig schrijven binnen het gezin om kinderen te leren hun gedachten goed onder woorden te laten brengen?
Dan verwijs ik je graag naar moniquehelfrich.nl

woensdag 18 december 2013

December Dare & Schets

In de drukke decembermaand zijn we vaak toe aan EEN DOODGEWONE DAG en dat is dan ook de dare van deze maand. Nu onze kinderen groter zijn, is de decembermaand een stuk relaxter dan vroeger toen we nog geheimzinnig moesten doen en ik bij veel activiteiten op school betrokken was. Tot zo'n zes jaar geleden vierden we ook nog uitgebreid Sinterklaas op Oudejaarsavond bij mijn schoonouders. Deze Koedijker traditie heet Gouden Engel en betekende dat we na Kerst weer suprises en gedichten konden maken.
Tegenwoordig lukt het me steeds beter om van de decembermaand te genieten.

Ook voor de Schets Dare blijf ik in de kerststemming. Deze houten kerstmannetjes kregen we in december 1990 cadeau van een patiënt bij de opening van onze praktijk. Ze hebben sindsdien een centrale plaats in onze kerstdecoratie.




Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...