Op dit blog laat ik scrapbooklayouts zien die ik maakte als design-team-lid voor Dutch Dares, voor het tijdschrift Scrapbookmagazine en een hobbywinkel. Sinds 2010 ontwerp ik deze digitaal.
Ook vind je hier persoonlijke huis-tuin-keuken blogposts, links naar reisblogs en ons team Piece of Cake blog.
Ben je op zoek naar mijn online onderneming met betrekking tot handmatig schrijven binnen het gezin om kinderen te leren hun gedachten goed onder woorden te laten brengen?
Dan verwijs ik je graag naar moniquehelfrich.nl

woensdag 15 januari 2014

2014 Januari Dare & Schets

De eerste frisse dare in dit nieuwe jaar heeft als toepasselijk onderwerp SCHOON SCHIP.
Ik moest daarbij gelijk denken aan een dagje varen met onze vrienden. De boten lagen klaar en de eigenaar had de riemen achter zijn café gelegd. Wij vonden het niet zo netjes dat de boten vol water lagen en gingen eerst maar flink hozen. Dat duurde en duurde en duurde want de ruimte onder de bankjes kregen we niet leeg tot we ontdekking kwamen dat deze ruimte is bedoeld voor de visvangst. Grote hilariteit natuurlijk!
Voor de schets van januari maakte ik een layout over mijn One Little Word voor 2014.
Om eindelijk eens mijn woorden van de voorgaande jaren na te leven, koos ik voor 'doorzetten'.
Kijk hier om te zien wat de overige dt-leden hebben gemaakt.



Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...