Op dit blog laat ik scrapbooklayouts zien die ik maakte als design-team-lid voor Dutch Dares, voor het tijdschrift Scrapbookmagazine en een hobbywinkel. Sinds 2010 ontwerp ik deze digitaal.
Ook vind je hier persoonlijke huis-tuin-keuken blogposts, links naar reisblogs en ons team Piece of Cake blog.
Ben je op zoek naar mijn online onderneming met betrekking tot handmatig schrijven binnen het gezin om kinderen te leren hun gedachten goed onder woorden te laten brengen?
Dan verwijs ik je graag naar moniquehelfrich.nl

maandag 20 januari 2014

Blue Monday & Happy Freebie

Iemand het Blue Monday gevoel? Die maandag van de laatste volledige week in januari dat waarschijnlijk je goede voornemens al gestaakt zijn, dat het nog steeds donker is als je wakker wordt en dat de volgende vakantie nog eindeloos ver weg lijkt.... Nee toch!?

Het gaat juist enorm goed met je goede voornemens!
Je bent enorm creatief bezig en tussendoor heb je de zolder opgeruimd!
Vrijwel iedere dag nodigt het mooie weer je uit naar buiten te gaan om te bewegen!
Misschien zoek je sneeuw en kou op als wintersportvakantie of verdiep je je in zomerzonvakanties!

Zelf kijk ik vandaag - mijn Happy Monday - terug op een zalig weekend: vrijdag waren we met team Piece of Cake naar de reünie van A Sister's Hope. Petra won de loterij-hoofdprijs: een nieuwe deelnemer hoeft dan niet het bedrag van € 1500,- in te brengen.
Haar vriendin Leonie maakt hier graag gebruik van, dus ons team bestaat momenteel in 2014 uit Erik, Petra, Leonie en mijn persoontje. Zaterdag vierden we de verjaardag mee van de eerste 50-er in 2014 en zondag mocht ons popkoor Starlight optreden in Paradiso. Hoe stoer is dat!? Het ging geweldig!
Prachtige zaken om op terug te kijken en van na te genieten. 
Daarom iets om het leven te vieren: een Happy Freebie. Klik op deze gratis download link
of op de afbeelding hieronder om het .jpg bestand op je eigen computer op te slaan. Je kunt het gebruiken als achtergrond, als print of voor digital scrapbooking. Doe ermee wat je wilt; it's yours
MH_BlueMonday_paper_freebie.jpg

Maar natuurlijk is dit ook de dag dat mijn vader al 2 jaar niet meer in ons midden is; niet echt een dag om graag aan terug te denken... Gelukkig zijn de mooie herinneringen aan hem elke dag in mijn gedachten en hij zou als geen ander vinden dat we van elke dag iets moois moeten maken; Blue Mondays kwamen in zijn woordenboek niet voor.





1 opmerking:

Erik de Maijer zei

Wat heb je dat weer prachtig opgeschreven lieve Moos. Jij spreekt echt uit je hart en dat is mooi.
Love you

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...