Op dit blog laat ik scrapbooklayouts zien die ik maakte als design-team-lid voor Dutch Dares, voor het tijdschrift Scrapbookmagazine en een hobbywinkel. Sinds 2010 ontwerp ik deze digitaal.
Ook vind je hier persoonlijke huis-tuin-keuken blogposts, links naar reisblogs en ons team Piece of Cake blog.
Ben je op zoek naar mijn online onderneming met betrekking tot handmatig schrijven binnen het gezin om kinderen te leren hun gedachten goed onder woorden te laten brengen?
Dan verwijs ik je graag naar moniquehelfrich.nl

woensdag 19 maart 2014

Maart Dare & Schets

Deze maand is het mijn beurt met een Dare te komen en dat is het gebruik van VEEL WIT.
En nu we deze winter niet kunnen schaatsen en in de sneeuw kunnen wandelen, maak ik er binnen maar het beste van ;)
Mijn eigen schets dare werkte ik uit met foto's van China Town in San Fransisco.
Klik hier om te de andere uitwerkingen te zien van de design-teamleden.


Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...