Op dit blog laat ik scrapbooklayouts zien die ik maakte als design-team-lid voor Dutch Dares, voor het tijdschrift Scrapbookmagazine en een hobbywinkel. Sinds 2010 ontwerp ik deze digitaal.
Ook vind je hier persoonlijke huis-tuin-keuken blogposts, links naar reisblogs en ons team Piece of Cake blog.
Ben je op zoek naar mijn online onderneming met betrekking tot handmatig schrijven binnen het gezin om kinderen te leren hun gedachten goed onder woorden te laten brengen?
Dan verwijs ik je graag naar moniquehelfrich.nl

woensdag 16 april 2014

April Dare & Schets

Aan deze Dare JE FAVORIETE RECEPT heb ik een totaal eigen draai gegeven. Ik vind namelijk dat Erik en ik een heel mooi recept hebben om onze relatie meer diepgang te geven, elkaar nog beter te leren kennen (zelfs na 28 jaar), elkaar beter te begrijpen en nog meer te waarderen en lief te hebben.
Zo kwam in september 2012 Marriage Encounter op ons pad waar we vol in gingen, nieuwsgierig als we zijn en altijd in voor nieuwe dingen en verdieping. In 2011 besloten we ieder jaar in september samen een dag of weekend iets te ondernemen. Niet zo maar een dagje weg; we wilden het meer betekenis geven. In 2011 werd dat een Happinez dag op het strand van Bergen aan zee met workshops in tipi's op het strand en in 2012 doken we het klooster(hotel) in voor Marriage Encounter.
Het veranderde zeer positief ons leven en dat van ons gezin. Dat is de impact van het regelmatig schrijven van liefdesbrieven aan elkaar. Wie wil dat nou niet?
De schets van Petra nodigde uit om weer iets te doen met foto's van onze Amerika reis.
Deze enorme sequioa staat in Mariposa Grove en was onze eerste kennismaking met de overweldigende natuur in Amerika.


Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...