Op dit blog laat ik scrapbooklayouts zien die ik maakte als design-team-lid voor Dutch Dares, voor het tijdschrift Scrapbookmagazine en een hobbywinkel. Sinds 2010 ontwerp ik deze digitaal.
Ook vind je hier persoonlijke huis-tuin-keuken blogposts, links naar reisblogs en ons team Piece of Cake blog.
Ben je op zoek naar mijn online onderneming met betrekking tot handmatig schrijven binnen het gezin om kinderen te leren hun gedachten goed onder woorden te laten brengen?
Dan verwijs ik je graag naar moniquehelfrich.nl

woensdag 18 juni 2014

Juni Dare & Schets

De Dare van Juni gebruiken we om onze Dutch Dares onder een groter publiek bekend te maken door deze met een oproep tot deelname te plaatsen in het tijdschrift Cards & Scrap. De Dare is GRID.
Geen makkelijke maar ik ben heel blij met dit resultaat. Wat hadden we een leuke tijd in Legoland Duitsland! En ook leuk dat deze layout in een tijdschrift is gepubliceerd.


De schets doet me denken aan water en dat bracht me tot Kaeskoppenstad. Al een paar jaar doen we hieraan mee met wat koorleden van ons Popkoor Starlight. Ieder jaar we er een gezellig feestje.

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...