Op dit blog laat ik scrapbooklayouts zien die ik maakte als design-team-lid voor Dutch Dares, voor het tijdschrift Scrapbookmagazine en een hobbywinkel. Sinds 2010 ontwerp ik deze digitaal.
Ook vind je hier persoonlijke huis-tuin-keuken blogposts, links naar reisblogs en ons team Piece of Cake blog.
Ben je op zoek naar mijn online onderneming met betrekking tot handmatig schrijven binnen het gezin om kinderen te leren hun gedachten goed onder woorden te laten brengen?
Dan verwijs ik je graag naar moniquehelfrich.nl

woensdag 21 mei 2014

Mei Dare & Schets

SELFIE is door Van Dale uitgeroepen tot het woord van 2013 en is daarmee de Dare van deze maand.
Wij maakten deze selfie op de Keukenhof waar we met mijn moeder waren, die liever niet op het www komt ;) 
Kijk hier wat de overige design-teamleden aan selfie-layouts hebben gemaakt.

Voor de Schets Dare gebruikte ik een foto van Gent. Het is de enige foto van onze City Trip met een blauwe lucht want we hadden er verschrikkelijk weer... Een stad om zeker nog eens terug te komen, met beter weer. 

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...