Op dit blog laat ik scrapbooklayouts zien die ik maakte als design-team-lid voor Dutch Dares, voor het tijdschrift Scrapbookmagazine en een hobbywinkel. Sinds 2010 ontwerp ik deze digitaal.
Ook vind je hier persoonlijke huis-tuin-keuken blogposts, links naar reisblogs en ons team Piece of Cake blog.
Ben je op zoek naar mijn online onderneming met betrekking tot handmatig schrijven binnen het gezin om kinderen te leren hun gedachten goed onder woorden te laten brengen?
Dan verwijs ik je graag naar moniquehelfrich.nl

woensdag 17 december 2014

December Dare & Schets

De December Dare is SCRAP JE MOOISTE MOMENT VAN 2014.
Zonder enige twijfel is dat voor mij onze kanotocht in Zweden. Een prachttocht en waarschijnlijk onze laatste zomervakantie met z'n viertjes.
Wil je nog meer mooiste momenten zien van ons design-team? Kijk dan hier.

Voor de Schets Dare van Daniëlle gebruikte ik een foto van Boedapest waar ik in september met Astrid heen was. Een schitterende stad!


Voor de overige uitwerkingen verwijs ik je graag naar de blogpost.

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...