Op dit blog laat ik scrapbooklayouts zien die ik maakte als design-team-lid voor Dutch Dares, voor het tijdschrift Scrapbookmagazine en een hobbywinkel. Sinds 2010 ontwerp ik deze digitaal.
Ook vind je hier persoonlijke huis-tuin-keuken blogposts, links naar reisblogs en ons team Piece of Cake blog.
Ben je op zoek naar mijn online onderneming met betrekking tot handmatig schrijven binnen het gezin om kinderen te leren hun gedachten goed onder woorden te laten brengen?
Dan verwijs ik je graag naar moniquehelfrich.nl

woensdag 19 november 2014

November Dare & Schets

Voor deze Dare mogen we ALLEEN CARDSTOCK gebruiken.
Daartoe ben ik zelf weer eens handmatig gaan knippen en plakken. Ik vond het gelijk een rommeltje worden en ben absoluut niet tevreden met het resultaat. Kijk maar snel bij mijn collega's uit het design-team want die kunnen dat wel :)

Mijn uitwerking van deze schets van Cynthia is weer digitaal en daar ben ik dan wel weer blij mee.
Onze konijnen Bobo & Mac zijn dan ook fotogeniek haha


Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...