Op dit blog laat ik scrapbooklayouts zien die ik maakte als design-team-lid voor Dutch Dares, voor het tijdschrift Scrapbookmagazine en een hobbywinkel. Sinds 2010 ontwerp ik deze digitaal.
Ook vind je hier persoonlijke huis-tuin-keuken blogposts, links naar reisblogs en ons team Piece of Cake blog.
Ben je op zoek naar mijn online onderneming met betrekking tot handmatig schrijven binnen het gezin om kinderen te leren hun gedachten goed onder woorden te laten brengen?
Dan verwijs ik je graag naar moniquehelfrich.nl

woensdag 4 juli 2007

And the beat goes on...









De 4daagse is volbracht! Vrijdag was het een drama; het ging steeds harder regenen en op zoek naar de ingang van het DSB-AZ stadion had ik het gevoel dat ik een auto wasstraat liep!
Ondanks vest en regencape was ik doorweekt….
En die vrijdagavond stond het feest voor groep 8 op het programma… ik had me er al bij neergelegd dat iedereen in huis zou BBQ-en en feesten maar (gelukkig voor mij) Cees en Petra hadden hun gigaschuur leeggehaald zodat de kinderen daar konden eten! Tijdens het verder inrichten en versieren, klaarde het al op. Alleen tijdens de BBQ viel nog wat regen maar daarna werd het prima weer en windstil. Het was een groot succes: alle kinderen waren enthousiast en ’s nachts liep ik al een voorproefje van de laatste 4daagse route tijdens de dropping… nog een geluk dat we alle linten op de route hadden laten hangen!
De jongens hebben het afgelopen weekend een muziekoptreden gehad en deze week staat volledig in het teken van het afscheid van groep 8. Gisteravond hebben we super genoten van de musical Switch; ongelooflijk goed waren ze qua zingen, acteren en uitstraling! Echt helemaal geweldig!!! Het eindlied wat een ware tranentrekker; alle ouders waren ontroerd… ik was al blij dat ze dat lied nog een paar keer werd herhaald want dan konden de tranen wat zakken tot het licht aan ging ;)
Nu heeft Wouter dan écht vakantie en is de basisschool periode voorbij. Het dringt nog niet helemaal tot me door maar dat komt ook de kinderen vrijdagavond nog een keer bij elkaar zijn op nóg een slaapfeest én omdat Ivo nog 2 dagen naar school mag. Vandaag heeft Ivo brownies getrakteerd omdat hij in de vakantie


jarig is en vrijdag heeft hij nog een afsluiting in het zwembad + pannenkoekenfeest. Zaterdagavond doet Ivo tenslotte nog mee aan het zwembad-kamp en als de tent+inhoud van dit slaapfestijn weer thuis zijn, kunnen we eindelijk op vakantie!

De koffertjes (Xenos) zijn een scraplift van 'motherof4' op 2peas.
De roze voor Wouters juf Dorien en de blauwe voor Ivo’s meester Jeroen.
Als extraatje ligt op de bodem zo’n microvezel (Xenos) handdoekje.

The Alkmaar 4days-walk is accomplished! Friday was awful; the rain continued and by finishing at the soccer stade it felt like walking in a car wash! Despite a rain coat I got wet through…
That Friday night we had the 8th grade party… I put up with having all the kids eating and dancing in my house but (happy me) the co-party-partners cleaned out their huge barn so we moved over to their place. That night the weather improved more and more and it was an awesome party! Everyone was having fun and enjoying! That night I walked again during the late night dropping….
Last weekend both my boys had a music performance and last couple of days Wouter was having his saying good-bye activities at school. Yesterday we enjoyed the class musical Switch. They were soooooooo good! The singing, acting, their looks…. Everything was OK! And boy oh boy, that last song about leaving school and exchanging things, places and school was such a tearjerker….. I was glad they repeated that song a few times so my tears could sink a bit before the lights were on again ;)
Today Wouter has his last day at primary school. It doesn’t feel like being completely over yet because the class is coming together one more time for another pyama party. Ivo has two more days to go to school. He is having his 10th birthday at the end of July and that’s why he was treating brownies at school today. Friday they are having a good bye and pancake party at the swimming pool in our village and Saturday he’s having a camp night at that same pool. When his tent and content are back home, we finally can go on summer holiday!

Those suitcases are a scraplift of 'motherof4' at 2peas.












2 opmerkingen:

Janine Langer zei

Wow, looks like you had a lot to do the last days. :)

Love those suitcases!

Christiane zei

busy girl!! every year the same!! good to have summer break now. enjoy it!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...