Op dit blog laat ik scrapbooklayouts zien die ik maakte als design-team-lid voor Dutch Dares, voor het tijdschrift Scrapbookmagazine en een hobbywinkel. Sinds 2010 ontwerp ik deze digitaal.
Ook vind je hier persoonlijke huis-tuin-keuken blogposts, links naar reisblogs en ons team Piece of Cake blog.
Ben je op zoek naar mijn online onderneming met betrekking tot handmatig schrijven binnen het gezin om kinderen te leren hun gedachten goed onder woorden te laten brengen?
Dan verwijs ik je graag naar moniquehelfrich.nl

donderdag 5 juli 2007

Cadeautje/Gift


Voor alle duidelijkheid zal ik even noemen wat ik in het koffertje heb gedaan:

Pen - "om alle leuke uitspraken op te schrijven"

Correctieroller - "om met een schone lei te beginnen"

Blokje Post-it - "Vergeet mij niet"

Schaar - "jij bent geknipt voor dit werk"

Rolletje plakband - "jij houdt de klas bij elkaar"

Gummetje - "vlak de kinderen niet uit"

Kaarsje - "jij bent een warm lichtpuntje"

Potloodjes - "om kleur aan je dag te geven"

Doosje met nietjes/niettangetje - "even geen welles/niet(j)es meer"


Koffertje en microvezel handdoekje: Xenos

Overige spulletjes: Wibra


Scraplift van "Motherof4" op 2peas

8 opmerkingen:

Je@net zei

Helemaal gaaf joh!!!

M@risk@ zei

Prachtige koffertjes Monique en wat een super leuk afscheidskado. Spannend als je eerste naar de middelbare school gaat. Ik wens je een hele fijne vakantie.

Anoniem zei

Gaaf geworden zeg! Ik ga het idee onthouden.

rev zei

wat een superidee Monique, schitterend gemaakt!!

Mirjam zei

ha ha Monique, waar haal je het vandaan!! Super die tekstjes bij de diverse atributen!

Anoniem zei

Mooi zeg die koffertjes, leuk idee om te onthouden.

Marianne,

Anoniem zei

Wat een super idee, zeg! Oké, niet van jezelf, maar die passende teksten zijn wel van jou!

Hopelijk heb je een supervakantie.
Geniet ervan!
Groet, Maria

Petra zei

Today is your birthday so
CONGRATULATIONS!!!!!!!!!!!!!
xPetra

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...