Op dit blog laat ik scrapbooklayouts zien die ik maakte als design-team-lid voor Dutch Dares, voor het tijdschrift Scrapbookmagazine en een hobbywinkel. Sinds 2010 ontwerp ik deze digitaal.
Ook vind je hier persoonlijke huis-tuin-keuken blogposts, links naar reisblogs en ons team Piece of Cake blog.
Ben je op zoek naar mijn online onderneming met betrekking tot handmatig schrijven binnen het gezin om kinderen te leren hun gedachten goed onder woorden te laten brengen?
Dan verwijs ik je graag naar moniquehelfrich.nl

zondag 20 september 2009

Easy Living

Tsja, easy living - een engelstalige titel voor een nederlandstalige blogpost... Maar toch voelt het zo dit weekend. Gisteren heb ik zalig gescrapt met de kleurrijke October Kit van Scrap-Club. 's Middags zongen we met Starlight voor Pancrasser leden van de Zonnebloem en zo'n 'thuiswedstrijd' is altijd lekker relaxed. 's Avonds nog tot laat buitengezeten op de verjaardag van zwager Bart. Een volle dag met heel wat en heen en weer gefiets maar absoluut niet verkeerd!

Vandaag lekker aangerommeld in en rond huis zonder enige hectiek.
Een blogpost gemaakt voor Scrap-Club m.b.t. mijn oktober sketch en het is gelijk een eerbetoon aan Adriana die er elke maand weer in slaagt om een prachtige kit samen te stellen.

Kijk hier bij Kit ideas maar weer eens wat zij en het DT er mee gemaakt hebben! Het is toch elke keer weer verrassend dat we allemaal totaal verschillende layouts maken met dezelfde materialen!

Mijn layouts met de SC September Kit hebben jullie nog van mij te goed. Voilá!
Over 'easy living' gesproken... allemaal in vakantiesfeer ; )
Hier ons Italiaans antipasti moment van afgelopen zomer.
Deze is van langer geleden. De mooiste herinnering van de kinderen aan Bonaire is het rijden met de pick-ups waarbij zij altijd in de bak mochten zitten; geen autogordels, geen regels maar gewoon lekker de wind door je haren laten waaien!
Nog eentje van die tijd. Nu klein Bonaire, een onbewoond eiland... nou ja onbewoond? Deze gevleugelde bewoners volgden vol verwachting onze snorkelende kids in de hoop op een lekker hapje. eh..geen billen maar vissen natuurlijk ;) Een kaart om -wie dan ook- een fijne vakantie te wensen.
Met onderstaande layout sta ik stil bij de overnachtingen die wij elk jaar maken op weg naar vakantiebestemmingen. Totaal onvoorbereid zoeken we een plaats om te slapen en iedere keer lukt dat ook gelijk op de meest verrassende locaties. Zo heeft elke reis wel haar tussenstop verhaal en hebben de kinderen geleerd vertrouwen te hebben in het vinden van een slaapplaats waar ze ter wereld ook zijn.
En deze is me heel dierbaar. Foto genomen op het Zuid Eiland van Nieuw Zeeland en zelfs op een plek waar nauwelijks toeristen komen omdat dit kustgebied zo afgelegen is. Lang en ver van huis en mooi om te ervaren dat we als gezin ons overal snel thuis voelen en het geweldig vinden ´op avontuur´ te gaan.
Bedankt voor je belangstelling en ik vind het heel erg leuk jullie reacties te lezen!
monique

7 opmerkingen:

Spontanity zei

Mooi logje!!!!
Ben je in NZ geweest dit jaar???

Annemiek zei

Hele mooie LO's , en prachtige foto's !!!
Hoop voor je dat je nu in wat rustiger vaarwater komt ..

Floortje zei

Wat een prachtige layouts heb je gemaakt! Jullie zijn een reislustig gezin!
Groetjes, Floortje

Nili zei

great layouts! this kit looked amazing! and your new shorter haircut - love it!

lililali zei

wow I LOVE all of them!!!
so gorgeous!

D@nielle zei

ziet er weer super uit.Mens wat heb jij een druk leven zeg haha tot zaterdag ;)

Maria zei

Lekker bezig geweest met je Silhouette of lijkt dat maar zo (ik doel op de letters op diverse layouts)?
Hoe dan ook, leuke layouts! Krijg meteen zin om te reizen. Nou ja... wanneer niet ;o)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...