Op dit blog laat ik scrapbooklayouts zien die ik maakte als design-team-lid voor Dutch Dares, voor het tijdschrift Scrapbookmagazine en een hobbywinkel. Sinds 2010 ontwerp ik deze digitaal.
Ook vind je hier persoonlijke huis-tuin-keuken blogposts, links naar reisblogs en ons team Piece of Cake blog.
Ben je op zoek naar mijn online onderneming met betrekking tot handmatig schrijven binnen het gezin om kinderen te leren hun gedachten goed onder woorden te laten brengen?
Dan verwijs ik je graag naar moniquehelfrich.nl

woensdag 14 oktober 2009

A Sister's Hope 2009

Thea, ikke, Anneke, Ina, Margriet, Aleida
Bernadeth en Sandra

En dan is het zo maar weer voorbij!
66 km in de benen van een enerverend weekend A Sister's Hope 60k.
Wil je hier meer over lezen?
Kijk dan op mijn blog Handel en wandel
De slide show is te zien op de Piece of Cake hyves of via deze link.
Volgend jaar zijn we er weer bij!
Doe je mee? Als wandelaar, sponsor of supporter?
Goede ideeën voor inzameling zijn ook van harte welkom!!!
Marsha, het was zo leuk om je aan de start te zien!
We hadden deze keer meer supporters langs de route en dat doet ons echt goed!

6 opmerkingen:

marsha. zei

:-D

Petra zei

Helemaal gaaf Monique! Wat een bedrag, daar krijg je toch kippenvel van!

Er zit vast ook weer genoeg scrapmateriaal tussen al die prachtige foto's en (niet dat het hier iets mee te maken heeft) maar ik vind je nieuwe look hartstikke leuk!

Je@net zei

Hartstikke goed van je Monique!

SimplyDutch zei

hoi Monique,

Ja ik ben weer aan het bloggen gegaan... miste het wel een beetje, hangt samen met mijn scrap perioden. Mei-Li wordt inderdaad groot ze is een lange slungel aan het worden. Vorig jaar april is ze nog een keer geopereerd (geloof dat we daar gebleven waren) het heeft een hele verbetering in haar spraak opgeleverd, maar helaas nog steeds niet voldoende, nog steeds intensieve logopedie...
Over inzamelings akties, kwam laatst een blog tegen die kaarten verkocht (inzamelde om te verkopen) voor Pink Ribon maar kan het nergens terug vinden, heb jij toevallig de link?

eef zei

Hi Monique! Super goed :-) Wil voor volgendjaar graag minishoot ter beschikking stellen! X eef

Mandy zei

Ha heldin, wat zijn jullie een stel fantastische mensen! Bedankt voor het delen van je verhaal op de andere blog, op naar de walk in 2010, althans ik sponser je vanaf de zijlijn :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...