Op dit blog laat ik scrapbooklayouts zien die ik maakte als design-team-lid voor Dutch Dares, voor het tijdschrift Scrapbookmagazine en een hobbywinkel. Sinds 2010 ontwerp ik deze digitaal.
Ook vind je hier persoonlijke huis-tuin-keuken blogposts, links naar reisblogs en ons team Piece of Cake blog.
Ben je op zoek naar mijn online onderneming met betrekking tot handmatig schrijven binnen het gezin om kinderen te leren hun gedachten goed onder woorden te laten brengen?
Dan verwijs ik je graag naar moniquehelfrich.nl

zondag 18 april 2010

Een maand later

In de vorige blogpost schreef ik al dat ik vol nieuwe ideeën zat voor A Sister's Hope en vol was van overige plannen en voornemens en tsja... dat kost dus tijd.... dat dan weer ten koste gaat van nieuwe blogposts...
Maandag 12 april is de actie 'oud tandengoud 2010' gelanceerd en de actie 'High Tea bij jouw thuis' gaat bijna van start. Dat betekende onder meer een maand waarin Vistaprint aardig door mij gestalkt werd en vice versa, waarin heel veel teksten geschreven moesten worden en waarin ik weer eens werd bevestigd een goede opleidingskeuze gemaakt te hebben ;)

Het lopen vreet kilometers aan tijd; de GPS is nog niet helemaal mijn vriend maar mensen, wat is Nederland toch een mooi wandelland! Gisteren nog met Mieke en Nelleke 42 km gelopen van de Bloesemtocht in de Betuwe, langs de Linge. Zo mooi! Daar kwam ik graag om 5 uur (!!!) mijn bed voor uit. En alle training werpt haar vruchten al af; werkelijk geen centje spierpijn - hoera!
Natuurlijk werd er ook nog gescrapt; voor de juni/juli Scrapbookmagazine en met de prachtige
Mei kit van Scrap-Club (vnl. Pink Paislee). Hieronder zie je een afbeelding van DeLuxe kit.
Hier zijn alvast mijn sneaks van de standaardkit en de kit bestellen kan hier.
Vanavond hoop ik hiervan nog wat af te ronden maar nu eerst The Tudors kijken bij Astrid; ik ben benieuwd waar de gekte en frustratie van Henri VIII nu weer toe leidt.

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...