Op dit blog laat ik scrapbooklayouts zien die ik maakte als design-team-lid voor Dutch Dares, voor het tijdschrift Scrapbookmagazine en een hobbywinkel. Sinds 2010 ontwerp ik deze digitaal.
Ook vind je hier persoonlijke huis-tuin-keuken blogposts, links naar reisblogs en ons team Piece of Cake blog.
Ben je op zoek naar mijn online onderneming met betrekking tot handmatig schrijven binnen het gezin om kinderen te leren hun gedachten goed onder woorden te laten brengen?
Dan verwijs ik je graag naar moniquehelfrich.nl

woensdag 1 mei 2013

Dutch Dare #102: Jong

Wat een bijzondere Kroningsdag was het gisteren. We wisselden de tv beelden af met de vrijmarkt en het 'nazitten' in ons dorp en het werd een prachtdag met de nodige sentimenten. Zo raakte ik onverwacht geëmotioneerd toen Beatrix haar handtekening zette om daarmee afstand te doen van de kroon en kreeg ik kippenvel toen de kersverse koning Lex in zijn eerste toespraak zijn moeder roemde. Ik ben benieuwd hoe hij het koningschap invulling geeft en eerlijk gezegd heb ik het te doen met de jonge kroonprinses Amalia; zal zij in meer vrijheid kunnen opgroeien dan haar vader?
En over jong gesproken.... deze maand is aan mij de eer de blogposts te verzorgen van Dutch Dares. Als Dare koos ik het thema jong, geïnspireerd door de historische beelden van ons koningshuis waar we de afgelopen maanden niet omheen konden. Jong mag gezien worden in de breedste zin van het woord en dat heeft ons Design Team ook gedaan; kijk hier voor alle layouts, laat je inspireren en doe met ons mee om kans te maken op een leuke RAK of gastdesignerschap gedurende een maand.

Zelf koos ik voor een layout over mijn eigen jonge ik en de journaling vertelt waarom.
Credits: Jodie Lee: paper / Jessica Sprague: stars, brushstripes / FanExtra: sunburst / Smashing: heartbrush / Font: Bebas, Zapfino, URWTypewriter

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...