Op dit blog laat ik scrapbooklayouts zien die ik maakte als design-team-lid voor Dutch Dares, voor het tijdschrift Scrapbookmagazine en een hobbywinkel. Sinds 2010 ontwerp ik deze digitaal.
Ook vind je hier persoonlijke huis-tuin-keuken blogposts, links naar reisblogs en ons team Piece of Cake blog.
Ben je op zoek naar mijn online onderneming met betrekking tot handmatig schrijven binnen het gezin om kinderen te leren hun gedachten goed onder woorden te laten brengen?
Dan verwijs ik je graag naar moniquehelfrich.nl

woensdag 15 mei 2013

Dutch Dares Schets Layout

Deze maand had ik de eer de blogposts voor Dutch Dares te verzorgen: de eerste woensdag van de maand een Dare, deze maand JONG, en de tweede woensdag een schets waarbij alle Design Teamleden een layout hebben gemaakt.
Dit is de schets die uitdaagt om eens meer dan 1 foto te gebruiken. In het digitale tijdperk maken we vaak van 1 onderwerp meerdere foto's; die kun je in deze schets allemaal kwijt. Scrapbookers hebben er helemaal een handje van om meerdere foto's te maken van 1 activiteit en zijn bijvoorbeeld in staat om van het uitblazen van de kaarsjes op de verjaardagstaart 16 detailfoto's te maken. Voilá, zij hoeven niet meer te kiezen welke foto ze gaan scrappen; alle 16 foto's kunnen ze kwijt met deze schets!
Iedere maand vind ik het weer bijzonder om te zien hoeveel verschillende uitwerkingen er verschijnen bij elke schetsdare. Ook nieuwsgierig naar wat het Design Team met de schets heeft gedaan? Kijk dan naar deze blogpost.
Onderstaande layout is mijn uitwerking; de schets was voor mij een mooie gelegenheid weer eens de attributen onder de aandacht te brengen. Deze spullen voor een 30 persoons High Tea verhuur ik ten bate van a Sister's Hope.De layout leende zich ook voor het gebruiken van mijn eigen ontwerpen (papier en embellishments) voor de HighTea Kit.
In de Dutch Dares blogpost zie je hoe je kans kunt maken een maand gast designer te zijn of hoe je kans maakt op het winnen van deze RAK waarmee je een outdoor mini album kunt maken.
Happy scrapping!

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...